vrijdag, december 08, 2006 |

Nog twee nachtjes






En daar zijn we weer. Vandaag zijn de laatste grote klussen geklaard. De rest is eigenlijk allemaal afwerking. Even een resumé. Mijn vader (rechts) oom Gerard (links) zijn vanmorgen al vroeg uit Tukkerland richting Aardappelland gereden om de handjes weer eens te laten wapperen. Voor pa was dit al weer de derde dag deze week. Hij is begonnen met het sausen van de muren (samen met Henk, broer van Miranda) en daarna was de trap aan de beurt. Een hels karwei. Na vele uurtjes van krabben en fohnen en vloeken :-) is de trap kaal. Applaus graag. Wat een doorzettingsvermogen. De trap staat nu in de grondverf.



Ik heb vandaag met oom Gerard het tegellaminaat in de keuken en de hal erin gelegd. Veel zaagwerk, maar ook dit eindresultaat mag er zijn. Miranda is druk met inpakken en schoonmaken.



De vloer in de kamer ziet er ook goed uit. We zijn dik tevreden met onze keuzes. Morgen de kleine klusjes. Plintjes erlangs, wandcontactdozen eraan, lampen ophangen, gordijnen ophangen, douchestang en thermostaatkraan eraan, de laatste verf eraan, schoonmaken uiteraard en ik weet niet wat allemaal nog meer. En dan opmaken voor de grote verhuisdag op zondag. To be continued!



10 reacties:

Smitsky zei

Geweldig!! Petje af voor jullie!

Nance zei

Inderdaad! Jullie hebben echt heel hard gewerkt. Ook geweldig op hoeveel hulp jullie kunnen rekenen.

Anoniem zei

En zijn we al over :) of hebben we nog geen internet op het nieuwe stekkie! Have fun de eerste nacht in het nieuwe huisje

The world according to El zei

Gefeliciteerd het ziet er allemaal geweldig uit, die trap, dat moet hier ook en ik zie er zo tegen op

Blondie Power zei

Ohw god en vandaag is het zover...
Vandaag is de verhuusdag..

ben heel benieuwd naar de volgende post!!

MissNonsens zei

Ik wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat!

elbakero zei

Allemaal bedankt voor de leuke comments!
En inderdaad hebben we nog geen internet op ons nieuwe stekkie.
Komt waarschijnlijk deze week. Dan komen er ook een paar foto's van hoe het nu is!

Anoniem zei

Na zwoegen en zweten is het mooi geworden. Ik hoorde dat de vloer erin zit. Ben benieuwd naar de foto's. Liefs Elles

Anoniem zei

pff wat duren die nachtjes lang zeg!

Anoniem zei

Hoi Remco en Miranda, ik hoorde van mijn big brother dat ik op jouw blogger stond! Heel leuk die aktiefoto's.
We hopen dat je het gezellig hebben met de komende feestdagen!
Er zal nog wel het een en ander geklust moeten worden, maar doe het rustig aan.
Prettige feestdagen van Ine en Gerard!