vrijdag, december 22, 2006 |

Kerststory 4

De laatste van allemaal.

In de vorige 3 story's staat in het kort wat we allemaal hebben gedaan en meegemaakt hebben de afgelopen weken. Ik zal het bloggen nu weer oppakken en ga proberen iedere dag een blog te maken.

Voor de liefhebbers:

Ik heb van Sinterklaas een spreekwoordenboek gekregen, maar die kan ik nog niet vinden. Dus als deze weer boven water komt, gaan we gezellig weer bij iedere post de spreuk van de dag plakken.


Voor Sten en Britt:
Hallo daar. Ik hoorde al van tante Elles dat jullie daar gaan logeren. Ik hoop dat het erg gezellig is. Wat leuk dat jullie een berichtje hebben achtergelaten. Ik schrok er van.
Julian en Esmée die vragen ook elke keer wanneer we nu weer eens een keertje naar Bornerbroek gaan. Ze willen zo graag met jullie spelen. Maar eigenlijk moeten jullie ook wel een keertje bij ons komen, hoor. Julian en Esmée willen zo graag hun nieuwe kamer laten zien. Dan moet je wel voetbalschoenen meenemen, Sten. We hebben een voetbalveld voor de deur! Neem dan wel oude schoenen mee, want er ligt best wel veel hondenpoep, dus een dikke vette sliding kun je beter maar niet doen.
Veel plezier bij tante Elles en een dikke knuffel van ons allemaal.


Als laatste wil ik iedereen die dit leest een heel prettig kerstfeest wensen en mocht ik je niet meer zien of spreken de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Hasta la pasta!

7 reacties:

Blondie Power zei

dikke vette sliding..
hahaha subtiele woordkeuze!!

Anoniem zei

Ha Broer,
leuk om alles door te lezen. Wat is er toch veel gebeurd de laatste weken. ik hoop dat je toch nog een beetje feestdagen hebt en we belluhh.
Liefs Elles.

Anoniem zei

Ho Ho Ho,
De kinderen kunnen hier ook niet wachten om naar Emmeloord te gaan. Dus jullie zien ons binnenkort. Fijn dat alles goed is met jullie. Ik (je grote kleine zus) moet ook werken tussen Kerst en Oud en Nieuw. Fijne feestdagen en we belluhh.
Dikke vieze vette kus Marlon

Anoniem zei

Wat een gebel! naja ik typ wel haha. Fijne feestdagen in je nieuwe stekkie. Ennuh maak gewoon een bordje verboden voor honden :) Moet te regelen zijn toch. Maar een sliding lijkt mij geen fijn idee nee....BAH

Smitsky zei

jullie ook de beste wensen! En genieten van het neie huussien!

The world according to El zei

Ik reageer maar even in een op alle kerst blogs, fijn om weer iets van je te horen trouwens, ik hoop ook voor jullie dat het volgend jaar iets betere feestdagen worden, met in ieder geval een aantal dagen samen vrij.
Die honden stront shit, daar zul je niet blij mee zijn, ik zie je zo vol walging de stront tussen de groeven van de schoenen wegschrapen met een stokje brrrrr.
Nance zag er weer prachtig slank uit als kerstman, vorig jaar paste haar postuur beter bij deze job.
Ik verheug me op de spreekwoorden en ik wens je ook heel fijne dagen en natuurlijk ook voor Miranda en de kinderen

Anoniem zei

Hallo bakero,
Leuk dat je weer schrijft.
Jullie hadden ook wel wat anders aan je hoofd de afgelopen tijd.
Ook wij zijn weer een beetje in ons oude doen.
Na alle inspanningen komen we weer tot rust, maar zijn wel erg blij en trots op 't resultaat.
Fijn voor jullie die ruimte.
Julian: Het lukt vast wel met jouw blog!!!!
Esmee:Hoe gaat het op de prinsessenkamer??Ook op school zag je er leuk uit!!
Sil: een lekkere knuffel oet't Brook (Ook voor Miranda en Remco)
Kijken jullie met Oud en Nieuw even
richting Bornerbroek, want wij knallen nog een paar patronen jullie kant op.
Groetjes allemaal,fijne dagen gewenst en we zien elkaar op 6 januari 2007.
Groetjes
de Harrelly's