zondag, juli 12, 2009 |

Wat ben ik blij....

dat we de afgelopen week nog geen vakantie hebben gehad. Ondanks dat ik er een beetje doorheen zat, is het toch echt geen pretje geweest qua weer.

Dan krijgen de kids vakantie, is het bijna tropisch warm en cross je gelijk de eerste dag naar de camping om daar te genieten van je vakantie. Kom je daar aan, heb je net je tentje opgezet, de potjes en pannetjes op de plek gezet, een bakkie koffie gedaan, het eerste biertje gedronken, een patatje gekocht bij de snackbar en hang je 's avonds aan je tentstokken bang dat de hele tent gelijk al weg waait of loop je de hele nacht met je bezem het water van je tent af te halen. Je hebt toch altijd van die doorzakplekken waar het water in blijft staan.

Je hebt wel een vakantiegevoel, maar om met je handdoekje onder je arm door de regen te moeten spurten naar het zwembad, is toch niet het idee wat je van een welverdiende vakantie hebt. Loop je daar met je rolletje closetpapier (keukenrol voor de grote boodschap) naar de wc, is de rol al helemaal doorweekt als je aankomt.

Na 38.594 spelletjes Yahtzee, 29. 687 potjes pesten en kinderen die zich vervelen, wil je volgens mij wel weer graag naar huis.

Nee, dan liever nog lekker 3 weken werken en hopen dat het weer dan wel goed is!

2 reacties:

Ellebel zei

Zo is het!

MissNonsens zei

Je moet er toch niet aan denken dat je er tussen staat. Ik ging niet eens weg denk ik of was erg snel weer thuis.