donderdag, juli 09, 2009 |

Een dipweekje

Ik zit er beetje doorheen. Ben volgens mij wel toe aan vakantie. Maar moet nog 3 weken. Op de een of andere manier wil het voor mijn gevoel niet echt vlotten. Maar even tegenop zetten, anders heb ik nog lange weken voor de boeg.

Zal vast en zeker wel door het weer komen......

Ach ja

Morgen wordt alles anders
Alles beter en alles nieuw
Gist'ren okee dat was niks
Dat kunnen we beter maar vergeten
Morgen wordt alles anders

Morgen, morgen, wat is er morgen toch ook al weer.....

3 reacties:

The world according to El zei

Nou de trouwdag van mijn zwager en volgens mij zijn er op deze datum vorig jaar ook nog meer mensen getrouwd

Blondie Power zei

Gottegot.. ik heb een vreemd blog vandaag.. maar jij ook..


zeker te weten de weersinvloeden..

no doubt about it..

Anoniem zei

even nog doorzetten.. maar dat het K..weer is, dat is zeker!!
Groetjes Ellen