dinsdag, juli 28, 2009 |

Je hartleeftijd

Zojuist even de test gedaan. Hartleeftijd is 38 jaar. Dat valt me op zich nog mee, alleen stond er wel bij dat ik te zwaar ben. Nou ja, vertel me iets nieuws.
Maar daar gaat hopelijk verandering in komen. Nog even een paar weken genieten van al het lekkers (het is tenslotte vakantie) en daarna gaan we in training voor................

De Nijmeegse vierdaagse


Het schijnt dat we (zus, zusje en ik) een tijdje geleden hebben afgesproken dat we mee willen gaan doen. Afgelopen weekend bij zusje in de auto kregen we het er weer over. Wat is het toch mooi als je de beelden op de tv ziet en wat willen we graag een keertje meedoen. Zus zat op dat moment nog in Sirinland, dus ik weet nog niet of ze ook ja gaat zeggen. Anders gaan we gewoon met zijn tweetjes.

Na de vakantie eerst een paar goede schoenen kopen en dan oefenen, oefenen, oefenen.

El of Nance, jullie weten toch zo'n winkel waar je wandelschoenen kunt kopen?

5 reacties:

The world according to El zei

Jazeker, maar wat volgens mij een hartstikke goede winkel is, is die winkel die advies gaf op tv bij de 4daagse maar hoe heet die ook weer???

The world according to El zei

Dat waren new balance wandelschoenen, is dus een merk geen winkel. Ik ben naar de zwerfkei geweest, daar verkopen ze dit merk dus ook. Ik heb Lowa's vorig jaar gekocht. lage want hoge zijn echt alleen voor in de bergen.
Succes!!!

Natascha zei

mijn echte leeftijd is 20, hetzelfde als mijn 'echte' leeftijd..

je moet namelijk 20 zijn om mee te doen aan die test..

En veel succes met de vierdaagse, je hebt een mooi jaar om te trainen dus dat moet goedkomen

Nance zei

Wat goed! Ik had ook altijd de wens om nog eens mee te doen maar het komt er eigenlijk nooit van. Ik houd me in ieder geval aanbevolen als je eens geen zin hebt om alleen te lopen.

Elles zei

Heb de test ook gedaan. Het viel mij ook mee. En ook ik ga na de vakantie oefenen, oefenen, oefenen. Maar nu eerst genieten van de vakantie.