woensdag, juli 01, 2009 |

Grote en kleine biertjes

Gisteren was dan uiteindelijk de dag gekomen dat we afscheid hebben genomen van een grote club collega's. Het heeft even geduurd voordat het voor iedereen te bevatten was, maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft het goed opgepakt.

De hele week was het al een rommeltje op het werk. Elke dag collega's die voor het laatst zijn, afscheidsmails etc etc.

Gisteren hebben we een erg gezellige barbecue gehad bij het Paerdenhuus. Een mooie locatie en uiteraard een super weertje. Dorstig was het ook! We hebben dan ook aardig wat biertjes naar binnen gewerkt. De een kreeg zijn biertje in een groot glas, de ander in een kleintje. Dat had een reden volgens mij :-)

Vandaag was het dan ook ineens erg stil op de werkvloer. Maar dat komt allemaal wel goed waarschijnlijk.

We hebben niet 3 arretjescakes gemaakt, want mijn vrouw bereikt morgen de leeftijd van 34 jaar. Je zou het niet zeggen, hoor.
Vrijdag zijn we vrij, dan is het de laatste schooldag voor de kids en 's avonds vieren we de verjaardag. Mijn lieve zusje blijft een nachtje logeren, erg gezellig.

Het bier is inmiddels gehaald. En het is voor de verandering eens Heineken geworden. 3 halen, 2 betalen bij de C1000. Alhoewel ik een Grolsch drinker ben en de laatste tijd vaak Warsteiner drink, gaat Heineken er ook wel in hoor. Vooral met dit weer!

4 reacties:

Nance zei

En wat was de reden dan :-)

The world according to El zei

GEFELICITEERD!!!
Verwennen geblazen dus

MissNonsens zei

Gefeliciteerd, ook nog ff op deze manier!
Maar wat lees ik nu??? Heineken in plaats van Grolsch?? Iets klopt er niet, hahaha.

Blondie Power zei

hmmm ik heb de alcoholische versnapperingen al gehoord over de gezellige BBQ..