donderdag, juli 23, 2009 |

It's amazing!

Ken je dat?
Je zit naar de tv te staren en zapt van het ene naar het andere kanaal. Je ogen vallen langzaam half dicht en je bent klaar om het land der dromen toe te treden. Totdat je bijna wegvalt en in de verte nog een overdreven amerikaanse stem hoort zeggen: "It's amazing!!"

Je doet je ogen open en kijkt naar een of ander Tel Sell programma. Je wilt bijna doorzappen, maar je blijft een beetje hangen, want het apparaat wat ze je nu toch weer proberen aan te smeren is toch wel erg handig! Dit had ik dus ook met de Nicer Dicer. Nooit geen traanogen meer, geen gedoe met snijden etc etc etc.



Je hebt de telefoon al in de handen, want als je nu belt ontvang je voor €39.95 niet alleen de Nicer Dicer, maar ook nog een dunschiller als extraatje. Dat kun je gewoon niet laten liggen.

Zal ik het doen, zal ik het doen?

Mwah, toch maar niet. Het gezond verstand wint het weer eens van je.
En dan is het een paar maanden later en loop je op de zomermarkt in ons schone Emmeloord. Dan valt je oog ineens op een doos. Je kijkt nog eens. Zou het echt? Nee, dat kan niet. Je wilt bijna doorlopen en kijkt voor de zekerheid nog 1 keer achterom. JAAAAAAAAA, het is echt waar. Een Nicer Dicer nog nieuw in de doos. Wauw, dit gevoel is alleen maar te vergelijken met......nou ja, je weet wel wat ik bedoel.

Wat kost die? Wat kost die?

€ 10,- euro maar?????? Dat kan nooit. Je vrouw is al weer doorgelopen en bang dat ze er straks niet meer zijn, trek je een sprintje en trekt haar aan haar shirtje. Mag ik alsjeblieft een Nicer Dicer? Ahh, alsjeblieft? Hij kost maar een tientje! Op TV kosten ze 39.95. Tenminste dat was als je gelijk ging bellen. Nu kosten ze vast en zeker wel 50 euro. AAAHHHH. PLEASE! Dan vraag ik het hele jaar niets meer.

Yes!!!!!!!!!!!! Het mag!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben hem nu een kleine week en ik heb er al een uitje mee gediced, aardappelblokjes mee gediced en gisteren hebben we frietjes gediced. Echt een geweldig apparaat!

Oh ja, geloof je me niet? Kijk hier maar eens: http://link.marktplaats.nl/263109792

4 reacties:

Blondie Power zei

vette shit zeg.. koopje van de week..

ik heb zo'n anti tranen ding van Tupperware.. ook geweldig, maar 6 keer zo duur als jouw Dice the Nicer..

Smitsky zei

Ja, hier kan ik ook wel om janken. Heb ook zo'n duur ding van de Tuppertrut..

The world according to El zei

die heb ik ook is geweldig maar die dicer nicer of zo die wil ik ook. Bennie begint al te roepen als ik naar TelSell kijk, dat is niks dat is in scene gezet. Hij kent me zo goed. Fijne vakantie!!

Natascha zei

Koopje!
Ik moet nooit huilen als ik uien snijd, daarom moet ik het altijd op het werk doen