vrijdag, april 24, 2009 |

Even lachen..

De juf vraagt aan de klas of ze een voorbeeld van 'vermoeden' weten.
Wimke steekt de vinger op en zegt: "Vanmorgen toen ik naar school fietste, werd mij band steeds zachter. Nu vermoed ik dat die lek is."
De juf zegt: "Dat is een goed voorbeeld."

Nu vertelt Truuske wat.
"Vanmorgen ging mijn moeder naar de slager om vlees te halen. Nu vermoed ik dat we vanavond vlees eten."
"Dat is ook een goed voorbeeld," zegt de juf, "nu de allerlaatste. Jij, Jantje."
"Vannacht moest ik naar de wc. Ik ging naar beneden, maar toen ik beneden kwam, zag ik het licht beneden in de huiskamer branden. Ik maakte de deur open en zag mijn zus spiernaakt op de bank liggen en haar vriend trok zijn onderbroek net aan. Nu vermoed ik dat hij achter de bank heeft zitten poepen."