zondag, april 26, 2009 |

En nog een keer...

viel Sil onder het eten in slaap. Dit keer hebben we het gefilmd. Kijk maar even als je zin hebt op mijn Youtube account: http://www.youtube.com/my_videos?pi=0&ps=20&sf=added&sa=0&sq=&dm=2# . Het tweede filmpje moet je hebben. Er staan ook nog een aantal nieuwe filmpjes op.

Het was ook eigenlijk niet zo gek dat het mannetje zo moe was, hij was gistermorgen al om 6 uur wakker. Miranda moest om 7 uur werken en daar is hij waarschijnlijk wakker van geworden. Daarna niet meer geslapen natuurlijk en zijn vader ook wakker gehouden :-(

Gistermorgen zijn we op de fiets naar de kapper geweest. Het werd weer hoog tijd voor een knipbeurtje volgens mij moeder. Ja, dan heb je geen keus. Moeders wil is wet.

Daarna hebben we het gras gemaaid, de schuur opgeruimd, de lege flessen en kratten weggebracht en eten gekocht. Hij was al oervervelend in de winkel, waar ik hem zelfs nog kwijt was eventjes. Normaal blijft hij netjes zitten bij de televisie in de AH, maar nu was hij echt na 20 seconden al weer vertrokken. Ik moest in het volgende gangpad iets pakken en liep terug. Weg Sil. Shit! Dan slaat je hart wel een keer over. In vlot tempo de winkel doorgelopen en in elk gangpad loeren of hij daar ergens loopt. Tot ik de kassiere zie en we begrijpen elkaar gelijk. Hij loopt al achter de kassa's en is op weg naar de auto. Sjonge jonge, was er net op tijd bij.

Al met al had het mannetje wel een middagdutje kunnen gebruiken, maar dit zat er dus niet in.

Vanmorgen moest Miranda al weer om 7 uur beginnen, maar gelukkig konden de kids zichzelf super vermaken en heb ik het nog tot 8.30 gered in bed. Beneden niet veel gedaan. Echt zo'n relax zondagochtendje. Broodjes gesmeerd voor de kids, nog even het kleine aquarium schoongemaakt en voor de rest een beetje internetten en voor de tv hangen.

Miran komt zometeen thuis, dan ga ik hardlopen. Vanmiddag gaan we bij schone moeders een hapje eten en vanavond haalt schone vaders de kids op en gaat met ze naar de kermis. Misschien dat we tussendoor nog even een stukje bollenroute pakken, dat zien we dan wel weer.

Oh ja, maar weer een nieuwe look gemaakt. Bij de vorige was het lettertype altijd zo klein. Wat vinden jullie van deze?

Hoi piepeloi

2 reacties:

elles zei

erg leuk hoor! lekker vakantie achtig

Anoniem zei

Nou....je vorige vond ik echt saai. Maar dat is natuurlijk een eigen mening. En deze vind ik HEEL erg mooi. Maar...doet me een beetje denken aan iemand die een wereldreis maakt of gaat maken. Maar de layout en alles vind ik wel perfect gedaan! Dus tja...twijfel geval voor mij. Lien