donderdag, januari 01, 2009 |

Gelukkig nieuwjaar!

Dacht ik vannacht de eerste te zijn in mijn lijstje, was The_world_according_to_El mij voor :-)

In ieder geval wil ik via deze weg iedere bloglezer een heel gelukkig 2009 toewensen.

Helaas was de 25 miljoen ook dit jaar niet voor ons bestemd, maar met een tientje zijn we dik tevreden, ahum......

Gisteravond hebben we met ons gezinnetje en opa naar de verschillende oudejaarsconferences gekeken en tussendoor natuurlijk vuurwerk afgestoken. Als je een jochie van 8 in huis hebt, dan is het onmogelijk om niet elke 10 minuten even een dikke bom af te steken. Hij heeft geweldig genoten in ieder geval.

De andere kroost lag lekker te slapen en tegen middernacht hebben we ze wakker gemaakt om te kunnen genieten van het mooie vuurwerk. De één had iets meer tijd nodig om wakker te worden, maar de ander vond het gelijk mooi.

Wat heb ik trouwens genoten van die Guido Weijers. Een gelikte show! Alhoewel Youp ook dit jaar weer erg goed was. Vandaag hier en daar een nieuwjaarsborrel drinken en dan maken we ons hier op voor de verjaardag van Esmée. Morgen is ze jarig en we vieren het zaterdag.

Doot henig an vandaag.

1 reacties:

Anoniem zei

Hier was het ook rustig maar wel mistig. Jammer genoeg. Guido Weijers vond ik ook erg goed. Heb genoten. Gelikte opmerkingen!!!