zaterdag, januari 10, 2009 |

en dan lig je daar...

met je snufferd in de sneeuw happend naar adem.

Gisteravond weer geschaatst. Schaatsjes laten slijpen overdag en 's avonds met Juul en Esmée naar de ijsbaan. Zeg tegen Juul dat ik even een rondje alleen doe om te kijken of het scheelt met de geslepen schaatsen. Ging hartstikke goed en na een rondje 35.8 kwam ik weer bij de kids. Langzaam afremmend en ineens ging het mis. Ik vloog achterover en knalde vol op mijn rug op het ijs. Ineens geen lucht meer en happend naar adem lig ik daar met de kids om mij heen die vragen of het wel gaat papa. Kon mijzelf nog op mijn buik draaien en na een half minuutje kreeg ik langzaamaan weer adem.

De rest van de avond maar rustig aan gedaan en vanochtend wakker geworden met toch wel een beetje een stijve rug en een zere pols.

Nou ja, als het vanmiddag weer gaat doen we nog maar weer een paar rondjes nu het nog kan.

Fijn weekend iedereen!

2 reacties:

The world according to El zei

Ik zei gisteren toch al dat jongens (mannen dus) lang niet zo goed kunnen schaatsen als meisjes.
Sterkte ;-)

Nance zei

Doe je wel een beetje voorzichtig anders kun je niet gooien met de dobbelsteen;-) Veel plezier op de ijsbaan.