zaterdag, januari 10, 2009 |

De aanhouder wint!

Vanmiddag weer met het gezinnetje naar de ijsbaan geweest. Vanochtend nog een beetje stram in de spieren, maar gaandeweg de dag ging het al weer een stuk beter. Echt gezellig en heerlijk schaatsweer! Morgen gaan Julian en ik meedoen aan de Natuurtocht in Dwarsgracht. We gaan voor de 15 km: http://www.knsb.nl/content/toerschaatsen/ov20.asp. Er is ook een tocht in Giethoorn zelf, maar deze is 25 a 30 km en dat is denk ik een beetje te ver voor Juul (en voor mij misschien ook wel :-))

Klik hier voor een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=LPSgE2IyEyA&feature=channel_page

Foto impressie:




























3 reacties:

Anoniem zei

Wat een leuke foto's. Succes morgen met schaatsen!!

Blondie Power zei

Ik weet het niet hoor, maar die natuurtocht van jullie is die al niet gereden, gisteren?

Ik denk er over om die Giethoorn tocht met Danique te doen morgen... Mits de wind niet te koud is.. Het overgrote deel is in Giethoorn, in het dorp zelf, je kunt altijd stoppen...

Mijn zusje en mijn zwager zijn vandaag ook in Giethoorn geweest. Was goed te doen zeiden ze!

elbakero zei

Verrek, je hebt gelijk. Hij stond toch in het lijstje van zondag. Maar nu is hij verdwenen. Dan waarschijnlijk ook maar die van Giethoorn.