vrijdag, mei 02, 2008 |

Vrijdaggevoel?

En het is al weer vrijdag. Natuurlijk zoals iedereen heb ik absoluut niet het gevoel dat het vrijdag is. Eerder maandag of zo. Dat zal wel met de feestdagen te maken hebben gehad. Wat hebben we zoal gedaan hier in huize weltevree.


Koninginnedag zijn we naar de vrijmarkt in het centrum geweest. Beetje neuzen tussen de oude spulletjes in de hoop (Miranda's hoop vooral) nog iets leuks te vinden wat we absoluut nodig hebben. Op zich was het wel gezellig. Wel miste ik de kraampjes waar ze ook iets nieuws aanbieden. Het was echt allemaal oude zooi. Gelukkig lag er niets tussen wat we absoluut nodig hebben. Natuurlijk ook nog even op de kermis geweest en bij de springkussens op het kettingplein. Ik vond het vorig jaar gezelliger. Het was een beetje saai nu. Weinig andere dingen te doen. Koninginneavond moest ik werken trouwens. Heb wel gehoord dat er toen ook allerlei dingen te doen waren.


's Avonds zijn Juul en Esmée opgehaald door hun vader. Ze gaan een weekendje naar Ponypark Slagharen. Hoop dat ze een hele leuke tijd hebben daar. Hemelvaartsdag moest ik werken. Daarna hebben we iets gegeten en op de bank gepleurd, waar ik al snel in een diepe slaap ben gevallen.


Vanochtend de auto weggebracht. Zoals al te zien was, heb ik een kleine aanrijding gehad en dit moet gefixt worden. Voorbumper en koplamp moet vervangen worden. Daarnaast moet de zekeringenkast vervangen worden en nog een kleine beurt. Hopelijk valt de schade mee, maar ik ben bang dat dit wel een redelijke duit gaat kosten. Maar dan is het hopelijk ook allemaal weer goed. We zien het wel.


Oh ja. Koninginnedag zijn we 's avonds nog naar de bollenvelden gereden om daar een paar foto's te maken voor onze trouwkaart. Nu maar de foto's bewerken en een mooie uitkiezen. Hieronder een voorbeeld:



De post komt net een pakketje afleveren. Afkomstig uit Bornerbroek. Zo te zien zit daar het juiste onderdeel in om de hogedrukspuit weer te repareren. Ga ik gelijk doen, dan kunnen we de straat weer lentefris maken.

Fijn weekend iedereen!