donderdag, mei 29, 2008 |

Spannend hoor

• Uiterlijk 1 week voor aankomst ontvangt u van Center Parcs de naam en het adres van het park waar u naar toe gaat.

Morgen is het 1 week voor aankomst. We vinden het allemaal erg spannend.
Niet dat de kids nu weten welk park het mooist is, maar om de weddenschap.

Diegene die het park goed geraden heeft, mag zaterdags uitkiezen wat we gaan eten.

In alfabetische volgorde:

Boomer - Het Heijderbos
Esmée - Port Zelande
Julian - De Eemhof
Miranda - De Huttenheugte
Remco - De Kempervennen
Sil - Het Meerdal

Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Alleen hoop ik niet dat Boomer wint. Hondenvoer is niet mijn favoriet.......

8 reacties:

Anoniem zei

Nou weet ik dat als boomer wint dat jullie met zijn allen een heel varken zullen eten...maar ik word echt nieuwschierig wat jullie eten als de rest wint??!! Willen de kinderen patat..of pannenkoeken?? En jij en Miran? Wel weer een goed idee!! Wat zal het spannend zijn! Ik kon gister avond al niet slapen omdat ik de vakantie kriebels al heb! Ik voelde me een klein kind! Ik blijf je blog in de gaten houden! Liefs...

Blondie Power zei

Ik stem met mee met Julian! Het wordt de Eemhof!

Anoniem zei

Ik doe ook mee. Het wordt park loohorst.

Smitsky zei

Dat wordt het Heijderbos natuurlijk ;) Kan niet missen.

MissNonsens zei

Ok, ok, ik laat me ook kennen. Ik stem voor De Huttenheugte!

Groeten en veel plezier
Daniëlle

Anoniem zei

Het Meerdaal!!! Absoluut!!!

Anoniem zei

oke...fout!! Het Meerdaalbestaat niet dus ga ik maar voor Het Meerdal!

The world according to El zei

Ik ga voor de Eemhof, lekker dichtbij en helemaal nieuw, dus ook wel weer eens leuk om te zien