vrijdag, mei 16, 2008 |

Konijntje


Na het verlies van mijn vis (ieder gezinslid heeft zijn eigen visje hier) moest er natuurlijk een nieuwe komen. Met het gezin naar de dierenwinkel om een mooi goudvisje uit te zoeken.

Als je dan in een dierenwinkel loopt en je aanstaande wordt verliefd op een konijntje, begrijp je wel wat er gaat gebeuren.
Juist....we zijn ook een konijn rijker.
Update: Het beestje heeft nu ook een naam. Zoiets moet je niet overhaasten, dus Esmée heeft na ongeveer de hele familie genoemd te hebben gekozen voor: Bultje.

8 reacties:

Nance zei

Och wat een schatje. Ja je moet wat over hebben voor je aanstaande he :-)

Smitsky zei

Heel schattig visje! Heeft het al een naam?

Anoniem zei

was daar ook een g g g gerrit die je heeft geholpen?
of snap je hem niet?
gr. Ellen

elbakero zei

Nee, het was niet bij de Roo :-)
Haha. Tuurlijk snap ik hem wel~!

BadBunny zei

Mij lukt het niet meer. Met vier katten, twee konijnen en een hamster hebben we thuis al een cute overload. En eerlijk gezegd: ik heb zelf ook steeds minder zin om haren te ruimen en hokken schoon te maken.

Maareh... wel een dotje! Geef 'm maar lekker veel aandacht, want daar houden nijnen van als ze eenmaal tam zijn!

Anoniem zei

ik denk dat ie visje heet?

Smitsky zei

Bultje... hoe komt ze erop. hahahaha

Blondie Power zei

een konijn dat bultje heet??

hmmm...