vrijdag, april 11, 2008 |

Vreemde meisjes die.....vrouwen


Gisteravond was het weer zo ver, grey's anatomy op tv. Niet erg we hebben meerdere televisies dus ik kan al mijn favoriete voetbal wedstrijden gewoon volgen maar wat ik niet begrijp is wat er na grey's anatomy komt, nl. de nabeschouwing. Wat is dat? Waar is dat voor nodig? Je hebt de serie toch gezien, je hebt toch geen "kenner" nodig die je nog een keer gaat vertellen wat je precies gezien hebt? Of dagen erna nog tijdens een pauze op het werk, de hele aflevering tot in den treuren herhalen. Raar vind ik dat. Kijk, na een voetbalwedstrijd is het normaal. Dan heb je 4 mannen aan een tafel gaan zitten en vertellen wat we nu precies gezien hebben met slowmotion beelden en kringetjes om bepaalde scenes. Dat doen ze voor de vrouwen die het allemaal niet zo snel doorhebben. Dan laten ze het in slow motion nogmaals zien, in de hoop dat de vrouwen het dan eerder herkennen. Wij pikken dit, voor de goede vrede in huis. Hup een andere wedstrijd erachteraan is geen optie. Dan krijg je als je Heerenveen - PSV aan het kijken bent na een kwartier de vraag: "Schat, Ajax heeft toch nooit rode hartjes op hun shirts gehad?" Nee, we moeten het geduld maar opbrengen. Rare meisjes.....

4 reacties:

The world according to El zei

Bla bla bla
www.ellynevepit.blogspot.com

BadBunny zei

...en vergeet desperate housewives niet! Nog gezien?

Volgende week in de pauze maar weer eens bespreken!

Anoniem zei

Voortaan elke pauze bespreken :p

bedankt voor de info!

Anoniem zei

Bla bla bla.a. vind ik ook