zondag, april 20, 2008 |

Verjaardag en fiets deel 3

Na afgelopen vrijdag nog een OR ochtendje gehad te hebben (waar we trouwens erg gelachen hebben) heb ik de daaropvolgende lunch overgeslagen en ben naar huis gereden. Daar stond ons gezinnetje klaar om een middagje Bornerbroek te doen. Sten (mijn peetkind) was jarig en daar moesten we natuurlijk bij zijn.
Het was weer erg gezellig. Eerst even bij pa en ma langs, daar de hond achtergelaten en vervolgens naar de jarige job. Een drukte van jewelste natuurlijk. Zoals elk dorp heeft ook Bornerbroek een nieuwbouwwijk en mijn zwager is daar druk aan het werk. Met hem meegeweest en uitleg gekregen wie waar gaat bouwen en van wie het zoveelste kasteeltje is die daar gebouwd wordt. Leuk om weer te zien.

Dan de fiets.

Deze staat nog steeds bij ons voor de deur. Afgelopen donderdag heb ik nog maar weer eens een poging gewaagd en de politie gebeld. Nu ging het een stuk beter. De agente gaf aan dat het centrum voor werk deze fietsen ophaalt en ik ben natuurlijk met hen doorverbonden. Deze man zei gelijk dat ik eerder had moeten bellen. (haha) Hij was net woensdag op pad geweest. Ik heb het maar netjes uitgelegd. Nu komen ze aankomende donderdag de fiets ophalen. Wat een bevalling!

3 reacties:

Blondie Power zei

Hoho.. de fiets is nog niet weg.. Niet om het concern van werk af te vallen, maar die hebben het wiel ook niet uitgevonden hoor.. wacht nog maar ff af... ;-)

Simone zei

haha vind hem wel leuk, dat je eerder had moeten bellen :)

en degene van wie die fiets is maar afvragen waar die is :)

The world according to El zei

Ik hoop dat de eerlijke vinder van mijn mooie rode azor ook zo fanatiek is geweest, 24 april fietsen kijk dag. Duimen dus....