zondag, april 13, 2008 |

Een Nollen dagje

En het is al weer zondag. We schrijven kwart voor 10. Miranda is met haar vader een dagje naar Ellezelles, waar Jelina woont. Juul en Esmée zitten in Winschoten en ik zit hier in huis met Sil.
Vanochtend om half 8 zijn we uit bed gestapt, ontbeten en heerlijk even onder de douche gestaan.

Daarna de gordijnen open gedaan en waarempel. Er ligt een damesfiets in de bosjes tegenover ons. Lijkt me een fiets van een moeder, er zit zo'n ruggesteun voor kinderen op. Eerste ingeving is natuurlijk dat de fiets vannacht is meegenomen door een stel dronkelappen en vervolgens in de bosjes is gemieterd. Nette burger die ik ben bel ik even met 0900-8844. "Mag ik de politie Noordoostpolder?" vraag ik vriendelijk. "Dat gaat niet lukken, meneer. Wegens personeeltekort zijn ze zondags gesloten". Huh? Gesloten? Krijg nou wat. Ik heb de fiets maar voor het huis gezet, als deze er morgenvroeg nog staat, bel ik nog wel een keer. Dat wordt lopend naar school voor iemand morgenvroeg.


Omdat we nu al twee weken druk aan het Sonja Bakkeren zijn, hebben we besloten om vandaag een SAS dagje te houden. Het gaat best wel goed! Streven is 10 kilo eraf. Zit nu op 3,5 kilo. Dat gaat wel lukken, hoor! Een SAS dag zal daar wel niet aan bijdragen, maar het is wel een welkome afwisseling, typ ik hier met een lolly in mijn mond. Haha.


Wat staat er voor vandaag op het program van de Nollen sr. en jr.:

We hebben net Boomer uitgelaten. Straks gaan we naar de kinderboerderij en vanmiddag gaan we op visite bij Ronald. Dan hebben we de dag wel vol, lijkt me zo. Vanavond komen de andere koters weer thuis, dus ik moet om een uur of 5 weer in huis zijn. Het zonnetje komt langzaam door de wolken, dus we vermaken ons wel vandaag.
Doeg!

1 reacties:

Anoniem zei

Veel plezier met de Nollen dag! Geniet van de SAS dag en eet smakelijk. Doe Ronald de groeten.
Ook hier schijnt het zonnetje. Gisteravond de BBQ maar weer eens een keer aangestoken. Heerlijk
Groetjes uut hengel