maandag, januari 21, 2008 |

Ook bij mij is de kogel door de kerk

Net zoals anderen heb ook ik een onrustige week achter de rug. Vorige week gesolliciteerd en eindelijk kregen we vandaag te horen of je het bent geworden of niet.

Gelukkig heb ik een nieuwe uitdaging gekregen in de vorm van Shiftleader. Dat betekent wel weer onregelmatige werktijden, maar dat vind ik niet zo erg. Nu ik al weer bijna 4 maanden normale werktijden werk, mis ik het onregelmatige ook wel vaak.

Waar winnaars zijn, zijn helaas ook verliezers. Ik vind het best wel rot voor de anderen. Hopelijk komt hun kans nog.

We hebben het gelijk maar gevierd en zijn naar de McDonalds gereden. De kids vonden het prachtig natuurlijk en wij vonden het heerlijk.

Dat was het eigenlijk voor zover. Later.

4 reacties:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd. Super man. Echt fijn voor je. Succes met je nieuwe taak.

Smitsky zei

Gefeliciteerd!

Maarruh, de Mac is toch (nog) niet open?

MissNonsens zei

Van harte gefeliciteerd!
Maak er wat van!

BadBunny zei

Gefeliciteerd! Ik denk ook zeker dat je het kunt. Leuk man!