maandag, januari 07, 2008 |

Feestje, feestje en het normale leven


Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover. Esmée mocht haar 5de verjaardag al weer vieren. Lekker in de vakantie natuurlijk, dus de hele dag vrij. We hebben een enorme leuke dag gehad met familie en vrienden. Het was allemaal erg gezellig. (en geloof het of niet: de taart heb ik zelf gemaakt!)
Donderdag hebben we als afsluiting van de vakantie een middagje Ballorig in Heerenveen gedaan. De kids hebben zich daar flink in het zweet gewerkt. Sil is nu ook oud genoeg om er echt van te genieten. En je weet wat ze zeggen: als de kinderen zich vermaken, dan vermaken de ouders zich ook. We hebben lekker een middagje op de zachte matten of in de ballenbak gelegen en de kids krioelden wel om ons heen. Heerlijk. Op de weg naar Heerenveen kom je maar liefst 3 McDonaldsen (goed woord??) tegen. Op de terugweg moesten we dan ook wel stoppen om onze magen te vullen. Bah, veel te lekker allemaal.
Al met al ben ik flink aangekomen (maar rook nog steeds niet). Die kilootjes moeten er echt vanaf. Dus gelijk maar een goed voornemen voor dit jaar. 10 kilo eraf. Ik moet weer normaal in mijn broeken kunnen lijkt me toch. Naar de sportschool of hardlopen maar weer. Gelukkig geen last meer van de zweepslag. Maar we bouwen het rustig op deze keer.
Dan oons Elles:
Afgelopen vrijdag heb ik Elles opgehaald van het station Zwolle. Ze wilde graag een keertje logeren. Nu had ze er gelukkig tijd voor. Miranda moest werken en we hebben gezellig ouderwets spelletjes met de kids gedaan. Daarna Miranda opgehaald, nog een alcoholische versnapering erbij en de avond was zeker geslaagd. Zaterdagochtend kwamen mijn ouders al vroeg om een dagje Noordoostpolder te doen. Na een bakkie leut met zijn allen richting Urk, naar de verse vismarkt. Daarna even door Urk gereden en bij het monument gekeken. Vervolgens doorgereden naar Schokland en vandaar door naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest. Je kent het wel. Kerstboom eruit, kamerplant erin. Zo gezegd, zo gedaan. Terug naar huis en een paar lekkere warme broodjes gegeten.
Nu is het maandag is zit ook mijn vakantie er op. Het is voorbij gevlogen allemaal en we gaan weer fris beginnen aan een nieuw jaar. Ben benieuwd wat ons dit jaar allemaal gaat brengen?

1 reacties:

Ellebel zei

Ik vond het ook erg gezellig bij jullie. Alleen jammer dat ik dan net weer verloren heb met het spel. Haha.