zaterdag, januari 26, 2008 |

Kapper


Net als El en Nance (zie http://ellynevepit.blogspot.com/2008/01/kapper.html) zijn ook wij (Sil en ik) naar de kapper geweest. Gelukkig hadden deze kapsters iets meer ervaring. Hahaha.

Even in het kort de afgelopen week:
Gisteren de laatste dag gehad bij de Partner Support afdeling. Al met al heb ik daar 3 1/2 maand met veel plezier gewerkt. Dan moet er natuurlijk getrakteerd worden en de voorkeur van bijna iedereen (sorry Ronnie, verkeerd begrepen) was een aardbeienkwarktaart. Daar liggen we niet wakker van en volgens mij is de hele taart opgegeten. A.s. donderdag hebben we nog een soort afscheidsuitje met het team. Lekker naar de pizzeria.

De aankomende week wordt een inwerkweek voor mijn nieuwe functie. Ik heb er enorm veel zin in. Het heeft best wel een hele impact gehad voor velen op de werkvloer, maar nu alles rond is en de namen bekend zijn, merk je dat iedereen klaar is om een nieuwe start te maken. Er gaat veel op me af komen de eerste tijd, maar dat is niet erg. We zijn er klaar voor.

Dan zijn we dinsdag nog even naar Balk gesjeest om een BMX crossfiets op te halen voor Julian. Hij is druk aan het sparen hiervoor geweest en zijn oog viel op dit mooie rode crossfietsje. Kostte gelukkig niet de hele wereld en we hebben beide de helft betaald. Kinderen kijken niet naar het geld, alleen naar de fiets. De fiets van Esmée stond binnen in het schuurtje en natuurlijk moest de BMX daar ook staan. Hij presteerde het zelfs om met het slot van de Solex aan te komen, terwijl zijn goede fiets in weer en wind buiten staat. Dat hebben we hem toch maar even duidelijk gemaakt.

Vanavond is het weer tijd voor de bakkiebingo. Zal ook wel weer gezellig worden. Nu maar hopen dat iemand een prijs gaat winnen, dat zou helemaal geweldig zijn.

Morgenavond nog een teamuitje. Uurtje bowlen en daarna eten.

Dat is in het kort mijn verhaal. Iedereen een goed weekend, veel succes voor iedereen die vanavond meedoet met de bingo, geniet van de bank voor diegene die dat heeft gereserveerd en werk ze voor de harde werkers onder ons.

1 reacties:

Ellebel zei

Nou, nog wat gewonnen? Ben benieuwd naar jullie kapsel. Succes aankomende week.