zaterdag, januari 19, 2008 |

Een echte Girlpower fiets

Kleine meisjes worden groot. Esmée heeft van haar verjaardagsgeld en een hele kleine bijdrage van onze kant een echte meisjesfiets gekocht. Ze fietst nu vaak zelf naar school en dan moet je wel een fatsoenlijke tweewieler hebben. Na een paar weken Marktplaats af te hebben gespeurd, kwam bovenstaande fiets naar voren. Gekocht in Wapensveld. Dat viel nog net binnen de 50 km grens die Marktplaats hanteert. In de praktijk bleek het 52 km te zijn. Dat kan nog net.


Afgesproken dat ik hem vanochtend op zou komen halen. Eerst Miranda naar het werk gebracht. Dat was nog wel het zwaarste van de dag. Gisteravond een klaverjasavondje gehad en ik lag om 1 uur in bed. Miranda schudde me om half 7 wakker. Het heeft me nog wel een paar uurtjes gekost om een beetje wakker te worden, maar na een warme douche en een bak koffie is het gelukt.


Met Sil mee dus de fiets opgehaald daar. Moet eerlijk zeggen dat het een mooie omgeving is rond Wapensveld. Veel koetjes, schaapjes en natuurlijk de paardjes bij de BP in de wei gezien. Dus Sil heeft zich ook goed vermaakt. De kleine rakker ligt nu zijn middagdutje te doen.


Verder is onze Boomer deze week naar de trimsalon geweest. Hij zag er niet meer uit. Het was net een grote bol wol die door de kamer liep. Man, wat groeit dat hard. De trimster zei dat hij een dikke laag over zijn vacht had zitten die helemaal in de knoop zat. Nu is het weer een mooi hondje, vinden we zelf. Ach, oordeel zelf maar. Als ik zin heb ga ik straks ook nog even naar de mannentrimsalon. Ik kan al bijna een staartje maken. Dan wordt het toch echt tijd. Misschien wordt het tijd voor een nieuw kleurtje in mijn haar. Dat grijze is al weer ouderwets.


Aankomende week gaat een spannende week worden. Ik zal jullie op de hoogte houden.




2 reacties:

Anoniem zei

Wat zal ze blij zijn. En boomer herken ik bijna niet.

MissNonsens zei

Esmee heeft wel smaak met fietsen uitzoeken hoor. Een slimme meid.
En boomer, aaaaaaaaaaaaaah wat een scheetje!
En jij, naar de kapper............ wat zal ik daar over zeggen.
En wat betreft de spanning komende week: Heel veel succes met wachten op de uitslag! Dat het maar snel voorbij mag zijn al het wachten.