zaterdag, januari 12, 2008 |

Ongelukje

Hoog tijd voor weer een verhaaltje. Er is al weer genoeg gebeurd de afgelopen dagen. De week verliep niet helemaal zoals gepland.

Eerst maandag weer begonnen op het werk na een vakantie van twee weken. Viel nog best wel mee. Het is wel weer fijn om aan het werk te zijn. De eerste twee dagen druk geweest en dinsdag na het werk gebeurde het.

Ik heb een ongeluk gehad met mijn Solex. Ik reed op de voorrangsweg richting een kruising en meneer stond links te wachten. Ik dacht voor mij, maar niet dus. Er kwam nog een auto van de andere kant. Toen deze auto voorbij reed, drukt meneer zijn rechtervoet even goed op het gaspedaal. Net op dat moment kwam ik ook aanrijden. Ik kon geen kant meer op. Kon er niet voor of achterlangs. Dus vol de rem in en de Solex op zijn kant gegooid. Met een klap tegen zijn achterwiel lag ik ineens midden op de weg. Het leek allemaal wel mee te vallen, maar toen bleek dat mijn knie best wel zeer deed. Gelukkig kwam op dat moment Burdy (schoonzusje) langs rijden en die stopte. De Solex was niet meer aan de praat te krijgen. Meneer gaf mij zijn tel. nr., vroeg of alles goed was en begon nog even te zeiken over mijn verlichting. Het zijn geen autokoplampen, maar ik was toch echt verlicht. Maar niet in discussie gegaan, dat heeft toch geen zin.

Thuisgekomen gelijk maar even naar de huisartsenpost voor controle. Alleen een verrekte knieband was de conclusie. Daarna doorgereden naar de politie om navraag te doen. De agente was zo vriendelijk om meneer even op te bellen ter controle. Hij had alles al doorgegeven aan de verzekering. Nu maar kijken hoe dat verder afloopt. Twee dagen thuis gebleven met een zere knie en spierpijn overal. Het gaat nu gelukkig wel weer.

Niet echt een super start van het nieuwe jaar.

Verder zijn ook wij bezig om een nieuw konijnenhok in elkaar te timmeren. Het geraamte is klaar. Nog even een likje verf en het nodige gaas en dan heeft onze Snuffie ook weer een nieuw onderkomen. Foto's volgen uiteraard.

Nou, dat was het wel weer voor nu. See you later!

3 reacties:

Smitsky zei

Jeetje, kun je al weer een beetje normaal lopen dan?

En lexie? Doet die het alweer? Belachelijk eigenlijk dat ze dan gelijk over jou verlichting zeiken.. Heeft gewoon niet goed uit zijn doppen gekeken..

Anoniem zei

Beterschap en hopen dat je knie snel beter is.

Blondie Power zei

Arme lex..
overleden? nee toch??

en dat konijnehok.. hoe lijkt dat??
wel zielig die verf.. moet dat beessie gelijk dood??

ons hok is vet stoer h'e.. hahaha