dinsdag, september 11, 2007 |

Vrouwelijke dingen

Zit ik vanochtend rustig op mijn werk te genieten van een bakkie koffie (je moet toch ergens van genieten zonder sigaret) ligt daar een grote schaal met allemaal Marsjes, Milky Ways en Twixjes bij ons. ETN was jarig geweest en had gisteren getrakteerd.
Nu met mijn vreetbuien zit ik natuurlijk de hele dag te kanen en dan sla je geen Marsje af.

Ontwenningsverschijnselen:
Roken heeft lichamelijk en geestelijk nogal wat invloed. Het is begrijpelijk dat het stopzetten van deze invloed niet onopgemerkt voorbijgaat. De ontwenningsreacties zijn onaangenaam, maar verdwijnen. Iemand die gestopt is met het tot zich nemen van een giftig, schadelijk en verslavend product, kan uiteindelijk nooit slechter af zijn. De ontwenningsverschijnselen hebben voor een deel te maken met het ontbreken van de nicotine in uw lichaam. Voor een ander deel met het gemis van iets vertrouwds. Het is normaal dat u vreetbuien krijgt. Dit is vergelijkbaar met de vrouw die haar maandelijkse "periode" heeft.

Hmmm. Allereerst ben ik blij dat dit niet maandelijks terugkeert. Maar lees ik het dan goed?
Dus als een vrouw graaiend in de schaal met Marsjes, Milky Ways en Twixjes wegloopt, dan weten we genoeg???

Er wordt beweert dat vrouwen daar ook chagrijnig van kunnen worden. Is dat iets om rekening mee te gaan houden in de toekomst. Moeten die vrouwen dan op een andere manier benaderd worden. Toch maar eens beter opletten............

5 reacties:

Smitsky zei

Ja duhuh, wist je dat nog niet????

Anoniem zei

Als je dat nog niet wist dan wordt het tijd dat je daar eens onderzoek naar doet. De eerste dag ben ik niet te genieten en kan ik iedereen wel schieten. De rest van de dagen gaat het goed.

Tummetje zei

Schaam je diep!!!!

The world according to El zei

Geen last van, alleen anderen :-) maar knap van je hoor, het is alweer eeeehhh 5 dagen?

Nance zei

Ja de behoefte aan chocolade is dan wel groot maar dat ik dan ook gelijk chagerijnig ben geloof ik niet. Het kan zijn dat Jelle daar iets anders over denkt ;-)