dinsdag, september 25, 2007 |

Slijmbeursontsteking

Ik weet het. Nog geen blog geschreven sinds de Efteling.
Ook wij hebben een geweldige dag gehad, die eigenlijk veel te kort was. We hebben lang niet alle attracties gehad, maar we hebben wel erg genoten.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Misschien inderdaad een dagje winterefteling dit jaar.

Moe maar voldaan lagen we zaterdagavond dan ook al vroeg in bed. Ik moest afgelopen zondag ook werken, dus een goede nachtrust kwam goed uit.

In een pauze maak ik een rare beweging en het schiet mij zo in de rechterarm. Valt wel mee, denk ik nog. Zal zo wel weer weggaan, maar de volgende morgen was het nog steeds zo.

Ik heb vanmorgen nog even afgewacht en het bleek dat de pijn nog steeds aanwezig is. Het wordt eigenlijk alleen maar erger. Toch maar even de dokter gebeld en ik kon op het spreekuur komen. Dat is op zich al een kunst, want die assistentes proberen alles om je telefonisch te helpen.
Na 5 minuten was het oordeel al geveld: Een slijmbeursontsteking in de rechterschouder. Ben je lekker mee. En ook nog aan mijn 'doe' arm. Ik kan er niet zo veel meer mee en alles wat ik er wel mee doe, doet veel pijn. Dit blog ben ik nu dus ook met links aan het typen. Het duurt wel lang.

Ik moet rusten een paar dagen, heb een 10 daagse Diclofenac kuur gekregen en als het dan niet over is, moet ik terug komen. Ik heb me vanmiddag maar een armsling gekocht. Dan weet je in ieder geval zeker dat je de arm niet gebruikt, dus hoop ik dat het herstel ook sneller zal gaan.
Op het werk is nog genoeg te doen, dus we zien wel hoe het verder allemaal gaat.

Dat was het wel weer. Het bloggen zal wel even rustig zijn, dan weet je waar dat van komt.

Oh ja, de cakes zijn goed bevallen bij iedereen. Werkelijk een schaal vol met 5 cakes is helemaal opgevreten.

6 reacties:

Anoniem zei

Misschien toch iets te enthousiast gezwaaid in de achtbaan? Grapje, veel beterschap dan maar.

Blondie Power zei

Die cake was super...

en cheer up met dat rechterarmpje...

bepaalde handelingen gewoon niet meer uitvoeren..

Smitsky zei

Of links gebruiken ;)

Beterschap!

Nance zei

Vervelend man! Doe maar lekker rustig aan.

Anoniem zei

Das niet zo mooi...Sterkte ermee en rustig aan.

Anoniem zei

He broertje dat is niet zo'n leuk bericht. Maar sterkte met je arm en doe het rustig aan. Wat ben je toch een bakwonder, zeker van opa.
Groetjes en tot horens.