maandag, mei 21, 2007 |

Pinksterfeesten

Volgende week is het weer Pinksteren. En dan is het in Bornerbroek altijd feest. De grandioze Pinksterfeesten worden dan gehouden. Zie http://www.pinksterfeesten.nl/

Vorig jaar moesten we werken, maar dit jaar zijn we vrij. We gaan dan ook een weekendje flink feesten. En zoals Miss Nonsens al zei afgelopen week. Een feest in het oosten des lands is altijd gezellig. En dan blijft het niet bij 1 biertje.

Ik hoop dat ik het allemaal nog aankan :-)

Eerst ga ik nog naar Noordwijk voor een OR cursus inclusief overnachting. Ook zeer interessant.

5 reacties:

MissNonsens zei

Heel veel plezier in Noordwijk en succes met je cursus!
En wat betreft dat feesten in het oosten des lands dat verleer je nooit! :)

Anoniem zei

Je mag wel beginnen met indrinken anders red je het nooit! hahahahahaha. tot snel

Smitsky zei

Goed luusteren op je OR cursus he?

Dan steek je er vast nog iets van op ;)

Veel plezier en succes!

Blondie Power zei

Nou pinksterfeest overleefd??

Jan Smit kwam in Emmeloord, maar ik heb stug de Achterhoekers, boeren, bier en houten klompen verkozen boven deze Volendammer..

met andere woorden; ik ben weer eens ouderwets naar Normaal geweest!!!

Nance zei

En heb je het overleefd???