donderdag, maart 08, 2007 |

Update!

Hier is dan mijn update voor mijn blog, Elles!

Er is de afgelopen week eigenlijk best veel gebeurd. Maar hier kunnen we nog niet over uitweiden.

Wel kan ik mededelen dat ik ben gekozen (ahum) voor de Ondernemingsraad binnen ons bedrijf. Hier ben ik best wel trots op en heb zin om deze uitdaging aan te gaan.

Dan het tweede heugelijke nieuws van deze week. Na lang wachten kwam afgelopen dinsdag het verlossende telefoontje voor Julian. Eindelijk mag hij aan de voetbaltraining beginnen. Hij is lid geworden van Flevo Boys en na de winterstop mocht hij beginnen. Met het slechte weer van de afgelopen weken duurde en duurde het maar voordat de training begon.
Vandaag was dan zover. Hij zit in het beste team van Flevo Boys, volgens hem. Het is wel het snelste team. Het is nl. Flevo Boys F16. Als dat nog niet snel is!!

Twee lange dagen en nachten van voetbaltas inpakken, uitpakken en weer inpakken hebben we achter de rug. Het enige waar hij het over heeft gehad is voetbal, voetbal en nog eens voetbal.

De training is op donderdag van 17.00 uur tot 18.00 uur. Ideale tijd. Vooral als je dan net van het werk thuis komt en Miranda naar haar werk toe gaat. Gelukkig kwam er een helpende hand van Jelina die samen met mij en de kinderen op de fiets Juul naar de voetbal heeft gebracht. Na een kwartiertje vond Sil het al wel weer genoeg en Jelina heeft hem dan ook weer mee naar huis genomen. Ik ben gebleven om de verrichtingen van deze jonge godenzonen te bewonderen. Wat een balsnelheid! Kappen, draaien, koppen, slidings het is net of het allemaal niets voorsteld.

Hij heeft er enorm van genoten en kan nu eindelijk zeggen dat hij op voetbal zit. Prachtig toch!

Thuisgekomen heeft hij 4 boterhammen opgegeten om daarna een lekkere warme douche te nemen. En vervolgens met een glimlach van oor tot oor in zijn bed te kruipen.

Een nieuw talent is geboren!

3 reacties:

Anoniem zei

Leuk om te lezen hoor Remco! Geintje. Wat zal hij trots zijn. Wens hem maar veel succes van tante elles.

Nance zei

Wat fijn dat hij nu eindelijk op voetbal zit en dan nog wel bij de f16's. Dan moet je wel kampioen worden.

The world according to El zei

Kan ik vast een handtekening scoren? dan kan ik nog zeggen dat ik hem als beginner heb gekend