vrijdag, maart 16, 2007 |

Writers block?

Elke dag denk ik dat het weer hoog tijd wordt voor een bloggie.
Maar waar moet je het toch over hebben?


Over het werk? Familie? Aankomende verjaardag? Het dagelijkse leven?

Ik kan maar niet tot iets komen.

Afgelopen zaterdag zijn we nog een dagje naar B'broek geweest. My big sister was dinsdag jarig en natuurlijk even op vervroegde verjaardagsvisite geweest. Was weer erg gezellig en 's avonds weer op tijd naar huis want ik moest nog klaverjassen.

Ik mag a.s. dinsdag mijn 33ste verjaardag al weer vieren. Je zou het niet zeggen!

Morgen gaan we met z'n allen naar Julians eerste voetbalwedstrijd en we zullen waarschijnlijk ook nog wel ergens de rally gaan bekijken.

Dat was het wel weer zo'n beetje. Ik zal volgende week weer mijn best gaan doen om blogs te gaan schrijven. Iedereen een goed weekend!

3 reacties:

Anoniem zei

33? ik dacht dat je 35 werd! Geintje. weet ook niet wat ik moet reageren op je blog! Alvast veel plezier dinsdag. Veel liefs your little? sister

Blondie Power zei

Hey... dat writers block.. dat schopte mij ook al tegen het been..
toch is het mij vandaag ook weer gelukt en heb ik weer wat neer gekliederd..

The world according to El zei

Soms heb ik dat ook, het is heerlijk weer zit dus veel buiten te suffen en verder ben ik ook nogal lui tegenwoordig, maar om dat nu allemaal te gaan posten iedere keer???