donderdag, maart 22, 2007 |

Een bats


Daar zijn we weer. Tijd voor een nieuw bloggie.

De laatste dagen is weer te druk geweest om een blog te schrijven.


Goh, wat is er dan allemaal gebeurt Elbakero?


Nou dat zal ik eens gaan vertellen.


Ik ben afgelopen dinsdag jarig geweest. Jaja, jarig. 33 lentes al weer. Jong of oud, dat mag je zelf beslissen. Ik houd het op jong.


Goh, wat heb je dan allemaal voor je verjaardag gekregen Elbakero?


Nou dat zal ik eens gaan vertellen.


Een mooie tekening van Esmée, een zelf uitgezocht en betaald (!) luchtje van Julian. Een bats, een heggeschaar, een puzzelbal en heel veel centjes waar ik vandaag een hogedrukspuit van heb gekocht.


Een bats? Wat is dat dan weer, Elbakero?


Nou dat zal ik eens gaan vertellen.


Een bats is een schop. Zo'n ding waar je mee in de tuin aan het werk gaat. Volgens de dikke van Dale:
bats (de ~, ~en)
1 zeer grote schop om kleine ballast te verwerken => ballaster, ballastschop
Verder is het vrij druk op het werk met de OR. Allemaal interessante dingen die we nog moeten leren. Ik heb vandaag een heel boekwerk mee naar huis gekregen om te bestuderen. Daar gaan we dan dit weekend maar eens goed voor zitten.
Hey Elbakero, doe je trouwens nog mee met het spinnen aankomende zaterdag?
Nou dat is toevallig dat je daar over begint. Ik doe ook mee. Ik mag het laatste uur vol gaan maken. Kom allen dus kijken! Het begint om 10 uur en eindigt om 16 uur. Vandaag heeft mijn lieftallige collega Real Blondy nog voor mij een wielerbroekje meegenomen van de Lidl. Zo eentje met een zeemlap erin. Ik wil best mee doen voor het goede doel, maar ik heb geen zin om het hele weekend een dood gevoel van onderen te hebben.
Als je begrijpt wat ik bedoel.

5 reacties:

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 33 lentes jong alweer....
En heel veel succes met het spinnen zaterdag.

Tummetje zei

Uhm nee, ik snap het niet echt leg eens uit??? Dat gevoel ken ik nl niet :)

Heb je al gefeliciteerd maar bij deze nog maar een keertje. Van Harte met je verjaardag!!! Geniet van je cadeautjes!!!! De arretjes cake was trouwens erg lekker.

Anoniem zei

een bats is ook nog een van de oude buren van je? weet je nog?

The world according to El zei

Nee ik snap het ook niet, komt de uitleg nog?

Anoniem zei

alsnog een fantastisch nieuw levensjaar toegewenst!