woensdag, mei 06, 2009 |

Woensdag

Hoog tijd voor een bloggie.

Vanochtend was ik al begonnen met een bloggie over de voetbalwedstrijd van gisteren. Daarbij had ik een mooie foto van Christiano Ronaldo gedacht. Echter bij het uploaden van die foto ging het mis en liep alles vast. Waarschijnlijk is die foto alleen voor vrouwen bedoeld. Nou ja, het was in ieder geval een mooie pot gisteren.

De derde dag van de week zit er al weer op. Het is al met al een lange week aan het worden. De dagen gaan niet zo snel als normaal. Dat ligt vast en zeker aan de gedachte wat we allemaal in het verschiet hebben.

Allereerst natuurlijk morgenavond het feestje van de Postcodeloterij op de Deel. Het is van 19.30 - 21.30 uur. Daar hopen we meer te weten te komen over welk bedrag we nu hebben gewonnen. Alhoewel ik me er niet elke dag bezig mee wil houden, word je constant door de omgeving eraan herinnert. Iedereen zit in spanning. Wel logisch natuurlijk.

Daarna is het vrijdag en moet ik nog een half dagje werken. 's Middags gaan we richting Best waar we een weekendje in een Roompot huisje gaan. Zaterdag staat een bezoek aan een pretparkje op het programma. Zondag rijden we van Brabant richting Twente waar mij peetkind de 1ste Communie gaat doen. Daarna rijden we weer terug naar Brabant en maandag gaan we weer naar huis. Een beetje verkeerd ingepland, maar het is niet anders.

Nu op de fiets naar medeblogger Elie op kraamvisite. Zal me benieuwen hoe het daar is. Als echte Ajax fan kan het twee kanten op na het ontslag van Van Basten.

Tot blogs

1 reacties:

Simone zei

gefeliciteerd, toch geen 5 euro....