donderdag, mei 28, 2009 |

Konijnenhok



De konijnen waren toe aan een nieuw hok. De oude hokken waren te klein en echt helemaal af. Dus hebben we maar een dubbele besteld en deze vandaag in elkaar gezet.

Gisteravond dacht ik dat het wel weer eens hoog tijd was voor een bloggie. Dat is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Druk met allerlei dingen. Helaas niet allemaal even leuk, maar daar vast en zeker bij de andere blogger meer over. Maar gisteravond had KPN problemen en kon ik niet inloggen op mijn bloggie. Bij deze dan.

Morgen nog een dagje werken en dan gaan we ons opmaken voor een weekendje Bornerbroek. En dat is niet zomaar een weekend, maar het is het Pinksterweekend waar iedereen altijd naar uit kijkt. De Pinksterfeesten staan voor de deur! Dat wordt weer gezellig bier drinken, bijkletsen met iedereen en natuurlijk de kermis voor de kids. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit!

3 reacties:

Simone zei

ik zie dat het boefje een nieuwe slaapkamer heeft gekregen, gezellig hoor samen met de nijntjes.

Jelina zei

Ohh dat hok is super mooi! En met hartjes! WOW. Dat ziet er uit als een gezellig huisje. Lapin, Lapin entre vien.....

Ik vraag me toch af wat er niet zo leuk is? Of ben ik nu te nieuwschierig! Fijn weekend en niet te veel zupen hé ;)

Nance zei

Dat is geen hok dat is een villa!