zondag, mei 03, 2009 |

Walk like an Egyptian

Ja ja, ik volg nog steeds mijn loopschema!

Vanochtend 6 x 5 min. gelopen. Het was lekker rustig en gelukkig nog mooi weer. Nu regent het :-(

De weegschaal ziet het verschil nog niet, maar ik merk zelf dat zo langzamerhand de conditie beter wordt. Het gaat me steeds makkelijker af.
Om de kilo's kwijt te raken, moet je ook in die bepaalde verbrandingszone zitten. Dat komt vanzelf wel.

Een Egyptische hardloper zal ik wel nooit worden.

Naast het hardlopen ben ik ook al een paar keer op de skeelers op en neer naar Tollebeek gegaan. Dat is vrij intensief werk. Het tempo ligt hoger dan de gemiddelde fietser en het zweet breekt me alle kanten uit. In het begin kon ik nog niet zo lang gebukt skeeleren, maar ook dit gaat steeds beter. Tijdens het skeeleren zit ik volgens mij wel af en toe in die verbrandingszone.

Binnenkort maar eens een rondje Emmeloord, Tollebeek, Nagele en weer terug naar Emmeloord. De betonplaten fietspaden zijn ideaal hiervoor.

Laatste nieuws Postcodeloterij:
Gisteren kregen we een brief van de Postcodeloterij waarin stond dat we tot de winnaars behoren, mits het bedrag van de rekening afgeschreven kon worden. Dat is wel gedaan, hebben we gelijk gecontroleerd. De hoogte van het bedrag zijn ze aan het uitrekenen. Ik hoorde al van een gezin met 10 loten iets verderop hier. Die krijgen wel een klap geld waarschijnlijk. Ook een gezin die 11 loten had, maar net verhuisd zijn en een gezin die ook 11 loten heeft, maar het saldo was niet toereikend en het is dus niet afgeschreven. Dan baal je ook!

Waar het feest donderdag gaat plaatsvinden, is ook nog niet bekend. Het zakt al wel een beetje af, maar iedereen heeft het er nog dagelijks over.