vrijdag, december 19, 2008 |

Under Koffer

Ja, ja. Gisteren het jaarlijkse X-mas feestje gehad in de hoofdstad. Dit jaar was de zeer hippe tent jimmywoo de place to be. Dresscode: James Bond.

Nu kun je in een smoking gaan, maar dat doet waarschijnlijk iedereen. Dus dacht ik maar eens under koffer te gaan. Ooit eens gezien in een carnavalsoptocht. Het was wel een beetje warm onder de koffer, maar uiteindelijk is het toch redelijk gelukt de hele avond voor aap te lopen.

Verder natuurlijk lol getrapt, meisjes laten schrikken met een ouderwetse struikelpartij en uiteraard de nodige alcoholische versnaperingen verorbert. Wijs als ik ben (jaja, mam) heb ik de sterke drank maar niet aangeraakt en heb het gewoon bij een biertje gehouden.

Uiteindelijk kwam de bus ons weer ophalen om 1.15 uur, waar we meneertje Zegers nog tegenkwamen bij het naar buiten gaan, en lag ik volgens mij rond een uurtje of half 3 weer in mijn nest.

Vanochtend om 7.00 uur ging het wekkertje weer, want er moest gewoon gewerkt worden. De dag werd begonnen met een gezamenlijk ontbijt en vervolgens ben ik toch wel redelijk de dag doorgekomen. Nu lekker vroeg mijn nest in en genieten van een weekendje vrij.

Fijn weekend allemaal!

1 reacties:

Anoniem zei

Typisch Remco