zaterdag, december 27, 2008 |

3de Kerstdag

Had ik vroeger altijd een hekel aan die ellenlange kerstdagen, van die verplichte nummertjes, je kent het vast wel. Nu we ook in de kids zitten, ga ik deze dagen steeds meer waarderen. Het is gewoon gezellig om bij elkaar te zijn. Deze kerstdagen zijn dan ook voorbij gevlogen.

Kerstavond zijn we naar Bornerbroek gereden, waar we geheel volgens traditie na de avondmis een broodmaaltijd bij mijn zus hebben gegeten. 1ste Kerstdag was het familie Bornerbroek dag. We zijn de hele dag bij mijn ouders geweest. Jongste zusje zit met haar man in Tunesië, maar oudste zus met man en kids waren ook aanwezig. De dag vloog voorbij. Onze Sil had zich verkleed als kerstmeisje :-) en we hebben nog even doodsangsten uitgestaan toen onze Julian op de scooter mocht rijden die als crossmobiel wordt gebruikt. Maar eerlijk is eerlijk, hij deed het super. Hield zich netjes aan de snelheid en wist precies hoe het ding werkte.



2de Kerstdag was het familie Emmeloord tijd. We waren rond het middaguur thuis, waar we gelijk aan het voorbereiden konden voor de gourmetavond. Ook dit was een echte geslaagde avond. Niemand zat op hete kolen en we hebben erg gelachen. Aan het eind zijn we nog even aan de bingo gegaan. De dames hadden Action prijsjes gekocht en iedereen deed fanatiek mee! Ik heb uiteindelijk een blauwe glitterpen gewonnen en na een half uur onderhandelen met Julian ga ik deze ruilen voor een grondbloem! Yes, nog meer vuurwerk :-)

Ook wij gaan vanavond meedoen met de radiobingo, net zoals family T'beek. Heb al gezegd dat ze niet jaloers moeten zijn als ik op de radio kom en alle prijzen binnenhaal!

Volg hier Urk FM:
http://nl.delicast.com/radio/urk/Urk_FM

Nee hoor, veel succes daar en laten we maar hopen dat iemand iets wint. De prijzen liegen er weer eens niet om. Wordt hopelijk vervolgd.

Vanochtend zijn we naar Urk geweest om de bingokaarten te kopen en daarna zijn we naar het Urkerhard gegaan om de cadeautjes voor Esmée te kopen. 2 januari wordt het meisje al weer 6 jaar.

De zooi is hier weer opgeruimd en ik ga denk ik maar even een half uurtje op de bank tv kijken. Fijn weekend en tot ziens!

2 reacties:

The world according to El zei

En hier uit Tollebeek hopen we dat jullie iets winnen, het is toch wel erg leuk als er iets gewonnen wordt door iemand die je kent, succes dus!! Volgende keer weer samen toch?

Nance zei

Gezellig gehad de beide kerstdagen lees ik. Ik vond ze eerst ook maar saai die dagen maar ze worden steeds leuker. Helaas hebben we niets gewonnen vanavond maar dat mag de pret niet drukken. Volgende keer doen we weer gewoon mee!