vrijdag, augustus 01, 2008 |

Out of Office 02.08 - 09.08

En dan is het al weer 1 augustus. Gelijk bekruipt me het gevoel dat we nu toch echt weer naar het einde van het jaar toekruipen. Vreemd is dat toch. Zal wel liggen aan het aantal letters in de maand liggen. Niet echt een logische theorie, maar toch. Haha.

Ok, wat heb je op je lever, Remco?

Nou, leuk dat je dat vraagt. We hebben deze week de dingen die op ons lijstje staan afgewerkt. Gistermorgen met een tandemasser vol naar de vuilstort gereden. Je wilt niet weten wat je toch wel niet allemaal verzamelt. Ik vind het altijd wel lachen op de stort. Als je naar boven rijdt, moet je gelijk die mannen aankijken. Dan parkeer je de auto ergens en loopt allereerst naar die mannen toe en vraagt waar we wat in moeten gooien. Als je dat niet doet, krijg je geheid een snauw als je iets in de verkeerde bak gooit. Netjes geluisterd en alles in de daarvoor bestemde containers gedeponeerd. Al zwaaiend weer het terrein afgereden. Uiteraard tot in de boxershort nat van zweet. Dus gelijk maar een verkoelend ijsje gekocht. Heeft ook zijn voordelen die warmte.

Vanavond moet ik nog werken en dan...............................VAKANTIE!!!

Morgenmiddag rond een uurtje of 2, 3 hopen we voor de caravan te zitten met een bakkie koffie en een koek. :-)

Nu nog even op pad op zoek naar blikjes bier. Ik heb de gewoonte om op vakantie Bitburger of evt. Warsteiner te drinken. En dan uit blik, want dat stapelt makkelijker in de koelkast. Eens kijken waar ze dat spul verkopen.

Het ziet er naar uit dat we redelijk weer krijgen. Niet de hitte van afgelopen week, maar een relaxt temperatuurtje van de eerste dagen 23 graden met 70% kans op neerslag. Na maandag voorspellen ze weer warmer weer met oplopende gemiddeldes tot 27 graden. Dan mogen we toch niet klagen.

Ik spreek jullie over een weekje! Bye bye.

3 reacties:

daydreamer zei

Geniet ervan, ik ben niet jaloers, want voor mij duurt het ook niet heel lang meer. ;)

We zien je over een week weer!

Nance zei

Geniet lekker van je vakantie. Je gaat in ieder geval naar een schitterende camping. Tot over een week!

Tummetje zei

Geniet er lekker van. Je was er vast en zeker aan toe. En je hebt het weer mee!