maandag, juli 28, 2008 |

De zomer is eindelijk begonnen

Dat werd toch tijd, zeg. Eindelijk is het dan warm in ons land. Gelijk natuurlijk een fikse onweersbui op de kop gehad. Maar dat mag de pret niet drukken.

Hoe gaat het hier verder? Wel goed, hoor.

Miranda heeft afgelopen vrijdag vakantie gekregen en ik begin aan mijn laatste week werken. Zaterdag gaan we een weekje naar de BeerzeBulten. Waar we hopelijk en zo ziet het er nu wel naar uit een heerlijk zomers weekje vakantie gaan vieren.

Nu zaten we nog met een probleempje. De hond. We nemen deze niet mee naar de camping. Nu had een collega van Miranda aangeboden om op de hond te passen. Helemaal top natuurlijk, ware het niet dat ze eind vorige week afzegde. Ze hebben nog een oppashond en dan wordt het teveel van het goede. Jammer, maar geen ramp. Dan brengen we Boomer naar het dierenpension in Marknesse. Gebeld en er is nog plek. Pffff, gelukkig. Dan heb ik nog 1 vraag zegt die vent. Heeft hij alle inentingen gehad. Uuuhhmmmm, geen idee. Denk het niet.
Het paspoort erbij gepakt en Boomer had in oktober vorig jaar zijn jaarlijkse cocktail moeten hebben. Hij gaat er niet dood aan, maar dan mag hij niet komen. Ook moet hij tegen kennelhoest gevaccineerd zijn. Dat valt nog wel te regelen, maar de cocktail moet minimaal drie weken vantevoren gegeven zijn.

Gelukkig heeft mijn schoonvader zich aangeboden om een week op de hond te passen. En hij zal Boomertje dan ook wel even opvoeden. Haha. Ben benieuwd. In ieder geval zijn we gered!

Deze week moeten we nog de schuur opruimen, achter thuis schoonmaken, de voortuin in en de boel bij elkaar pakken voor de vakantie. Ik ga maar snel aan het werk :-)

Doei doei. Geniet van het mooie weer!

6 reacties:

Anoniem zei

Als ik jullie nog spreek voor de tijd, veel plezier bij bultje bultje

daydreamer zei

Ja, dat is een nadeel van een hond. Je moet altijd een oppasadres regelen. Toch weegt dat natuurlijk niet op tegen alle leuke dingen! :)

Anoniem zei

Haa dus pa gaat oppassen....Dan krijgen jullie het hondje wel vol gevoerd met nootjes terug hé!! Ik hoor vast nog wel wat van jullie kant voor die tijd....zo niet....hele fijne vakantie!!!

Wat zullen de kinderen genieten!

Anoniem zei

Fijn voor jullie dat je toch nog oppas kon vinden voor Boomer. Heel veel plezier op de Beerze Bulten. en tot woensdagmiddag. (Komen we op visite)

Anoniem zei

Pension in Markness? Toch niet het oude asiel?
Want dan mag je blij zijn dat ie daar niet heen gaat...

bjbeens zei

nou das ook wat van die entingen,
jullie hebben mij ook niets verteld! Als ik dat had geweten, had ik mij ook wel tien keer bedacht! Heb zelf nu maanden later last van Caravankinkhoest, overweeg nu schadeclaim !!
Zonder dolle heb foto,s nog eens rustig bekeken hier, maar was wel weer even lekker terugblikken .
groet en knuffel Pa.