zaterdag, augustus 23, 2008 |

Visje visje





Visje, visje in het water

Visje, visje in de kom

Visje, visje kan niet praten

Visje, visje draai eens om.


We hebben gezinsuitbreiding. Van de week kwamen we op het idee om te gaan kijken naar een tropisch aquarium. Dan is er natuurlijk maar 1 manier en dat is Marktplaats. Ja hoor, in Zwolle een aquarium tegen een betaalbare prijs te koop incl. inhoud (planten, grind, kokosnoten, pomp, verwarmingselement en natuurlijk vissen). Gelijk die kant op gereden en 's avonds alles geinstalleerd in huis.


Gisteren op pad geweest om het allemaal uit te breiden en we hebben er nu een heel fleurig aquarium van. Het is een bak van 80x30x40 en past mooi op de kast in de kamer.


We vinden het helemaal geweldig. Heb net twee boeken gekocht (via MP natuurlijk) en ga me er helemaal in verdiepen.


Kom gerust eens kijken als je in de buurt bent.

6 reacties:

MissNonsens zei

Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!

Anoniem zei

Dat ga ik binnenkort zeker doen. Op de foto's ziet het er goed uit.

Simone zei

Wil je voortaan niet meer mijn achtergrond, sumatranen en tetra's jatten?

Heb je ook algeneters erin zitten?

elbakero zei

Nee, wel simone eters :-)

The world according to El zei

Werkelijk jij vindt ook alles via MP, en Simone heeft er ook al een blog over. Hoezo enthousiastelingen

Simone zei

Mag ik een tetra van je lenen? is er net eentje overleden, na 3 jaar :(.

Van de week maar ff een nieuw groepje halen.

En die Simone eters? waar kan je die kopen, lijkt me wel grappig..