zaterdag, augustus 30, 2008 |

Ze zijn er weer !!



Nou, dat was me het weekje wel weer.

Ik heb er weer een werkweek van 7 dagen op zitten. Het lijkt wel veel, maar in de praktijk is het wel te doen. Als je er in zit, dan vliegt het voorbij. Vooral deze week. Maandag te horen gekregen dat ik een nieuwe functie ga krijgen per 1 oktober. Geweldig nieuws natuurlijk. Verder veel gesprekken gevoerd deze week, een paar vergaderingen er bij en voor je het weet is het vrijdag.

Vrijdagochtend zijn we gezellig naar de markt in Zwolle geweest. Natuurlijk een kilootje van heerlijkste kaas meegenomen.

De markt blijft leuk. Veel mensen kijken en weinig kopen :-)

Wel hebben we kokosnoten gekocht. Deze ga ik doormidden zagen, een gat er in boren en dan in het aquarium. Dan hebben de vissen weer een mooie schuilplaats.

Lopen we daar op de markt, zien we ineens al weer pepernoten liggen. Wat??? Ja, PEPERNOTEN.

Het is nog maar augustus!!!!!!!!!!!!!!!

Natuurlijk wel een zakje meegenomen. In augustus zijn ze net zo lekker als in december :-)

3 reacties:

Anoniem zei

Oh dat lust jij toch helemaal niet!!!!! Maar ik vind het ook nog veel te vroeg. Tegen 5 december hebben we de buik vol van de pepernoten.

daydreamer zei

Gefeliciteerd met je nieuwe functie! En gatver, ik heb nog helemaal geen zin in pepernoten, ben net terug van vakantie. :(

Blondie Power zei

voor de 2e keer; gefeliciteerd!
en ik dacht aan de foto te zien dat het bitterkoekjes waren .. hahaha.. tijd voor nieuwe lenzen?