vrijdag, augustus 31, 2007 |

Beetje aan het klooien geweest

Heb mijn layout maar eens gewijzigd.

Sommigen doen dit elke week, dus ik dacht dat het voor mij ook wel eens leuk is.

Heb nu in ieder geval wel de links weer terug bovenaan. Ik deed alles nog op de ouderwetse manier, zeg maar. Via de HTML. Daar snap ik zeg maar de ballen van, dus ik voegde maar een code toe en verwijderde weer eens iets. Nu heb ik eindelijk aanpassen gevonden. Gaat allemaal een stuk makkelijker en is veel duidelijker.

Zelfs nog de nieuwsheadlines erbij!!

Update: Nu kun je ook een spelletje spelen als je mijn verhalen een beetje zat bent!! Scroll maar naar beneden en find out!!

3 reacties:

Smitsky zei

He, wijs, mooi... ook die nieuwsberichten erbij.. Hmmm, moet ook maar weer eens wat wijzigen ;)

Anoniem zei

Ha hoe meer jij ermee bezig bent hoe meer ik ga denken om misschien ook wel een blog te beginnen. Kun je 't nieuws uut hengel ook bijhouden. Ik denk er nog even over maar je blog ziet er top uit.

Groetjes je zusje

Anoniem zei

Hoi broer,

Het ziet er mooi uit. Elles haar blog heb ik ook gelezen. Leuk, ik kan alleen geen reactie achterlaten. Groeten en tot sinas.