maandag, augustus 27, 2007 |

Daar zijn we weer






















Eindelijk, de vakantie zit erop.

Twee lange weken moesten we wachten, maar nu is het dan gelukkig zover. Het is weer maandag en we moeten weer werken. Vanochtend Miranda naar het werk gebracht en ik mag vanavond weer.

Natuurlijk klopt het niet helemaal. We hebben twee heerlijke weken vakantie gehad. Maar ik heb nu wel het gevoel dat ik uitgerust ben en wel weer klaar om aan het werk te gaan. Je gaat ze toch missen, die collega's. :-)

De eerste week zijn we naar de camping geweest in Opende. Dat ligt dus zeg maar op drieprovinciespunt van Groningen, Friesland en Drente. Het weer zat mee, we hebben maar een enkele bui gehad, maar dat mocht de pret niet drukken.

Er was een recreatieteam aanwezig die elke 's ochtends, 's middags en 's avonds iets organiseerde. Juul en Esmée vonden het erg leuk en deden dan ook bijna overal aan mee. Recht voor de caravan was een zandbakje met een glijbaan, wat weer ideaal was voor Sil. De hele dag liep hij heen en weer met emmertjes, bakjes, schepjes en harkjes vol zand. Zo hebben de ouders ook rust. Ideaal.

De bedoeling was om de twee oudsten in de voortent te laten slapen. Ik had nog een binnentent liggen, dus dat kon mooi. Aangekomen op de camping kwamen we erachter dat we de binnentent vergeten waren. Zal je altijd zien. Dus gelijk maar weer in de auto en hop naar de Vrijbuiter (grote campingzaak) en daar de goedkoopste koepeltent gekocht die ze hadden. Hier konden de kids super in liggen. Ze vonden het prachtig. Gelijk maar een werphengeltje meegenomen, want er was ook een visvijver op de camping.

Uiteindelijk wel 5 keer gevist, maar constant achter het net. Zelf ook nog in een zaakje een telescoophengeltje gekocht, maar ook bij mij wilden de visjes niet bijten. Wel jammer, maar Julian heeft erg genoten. Alleen hadden visjes bijna geen tijd om het aas op te eten, want de lijn lag nog maar net in het water of er moest al weer opgehaald worden. Als de lijn al uberhaupt het water haalde, want het gebeurde ook regelmatig dat het haakje weer ergens in het riet of in de boom vast zat. Moest er wel om lachen.

Vorige week zaterdag terug gekomen en gelijk alles wassen. Je kent het wel. Snel nog even boodschappen gedaan, want de kids moesten al weer naar school. Volgend jaar nemen we toch eerder vakantie. Het was dit jaar allemaal wel erg laat.

Voor de rest hebben we een beetje aangeklooid. Hegje geknipt, Juul zijn nieuwe slaapkamermeubeltjes moesten nog in elkaar worden gezet. En ook veel zitten en genieten van de rust.

Vanavond eerst in de mail duiken, want ik had me voorgenomen om niet in de werkmail te kijken tijdens de vakantie. Het is waarempel ook nog gelukt!! Knap he!

Kan wel een heel verhaal gaan maken, maar een paar foto's zeggen vaak ook genoeg.

We zijn dus weer terug. Ben benieuwd naar de verhalen van de anderen en ik zal weer netjes mijn bloggie gaan bijhouden vanaf nu.

6 reacties:

Tummetje zei

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Werk lekker!!!!!

Anoniem zei

Yes, dat jij terug bent betekend dat ik bijna weg mag JIPPIE :P

Anoniem zei

He, heb je blog wel gemist hoor! Ben weer benieuwd wat jullie allemaal meemaken. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Effe Uppen zei

Oke, jij volgend jaar vroeger op vakantie. Wij later. Ik vond het dit jaar namelijk veel te vroeg.

Effe Uppen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
The world according to El zei

ik ook graag laat, vond het ook helemaal niets, nog 47 weken dan mogen we weer!!!