donderdag, augustus 30, 2007 |

En het is al weer donderdag

Nou, de tijd vliegt!
Al weer een paar dagen aan het werk. Het is ook niet of je nooit weg bent geweest. Je zit er zo weer in. Is ook niet zo erg hoor. Vandaag nog even werken en dan hebben we al weer weekend.

Sil is naar het consultatiebureau geweest. Alles was goed. Hij moest voetballen en een torentje bouwen en een bal gooien. Geen probleem. Dat zijn ook net de drie dingen die hij thuis vaak doet. En oefening baart kunst. Hij is mooi op lengte en gewicht. Alleen het praten zou sneller kunnen, maar dat was ook geen probleem. Het is gewoon een makkelijk jochie. Als hij brabbelt en wij begrijpen het, waarom zal hij dan dingen bij de naam gaan noemen.

Nog even een leuk verhaaltje van onze vakantie:
We zijn op een zondag naar de kinderboerderij geweest. Het was mooi weer, dus lekker op de fiets. Esmée ook op de fiets. Het kind moet het toch leren. We hadden afgesprokend dat Esmée naast mij zou fietsen en dat ze goed zou luisteren. Wij weg en dat meisje fietst naast mij. Alleen fietst ze niet normaal. Net of ze aan het doortrappen is. Dus ik zeg: "Fiets eens normaal!" "Je moet gewoon fietsen en goed luisteren." Niets van dat alles en dat kind blijft maar zo gek fietsen. Ik wordt een beetje boos en zeg dat als ze niet normaal gaat fietsen, we weer terug gaan en ze bij mij achterop moet! Ze zegt dat ze normaal fietst. Ik denk dat kan niet, dus nog maar een keer waarschuwen. Maar ik kijk nog eens goed naar dat fietsje en wat blijkt: De trapper zit er verkeerd op. Ze staan in een hoek van 90 graden ten opzichte van elkaar!!! Dat kind kon ook niet normaal fietsen.
Julian zegt gelijk dat hij dat al vaker heeft gezegd, maar wij hebben dat gewoon weggewuifd. Wat is er nu gebeurd. Een week of 6 geleden ben ik met haar fietsje bezig geweest en heb de trapper eraf gehad. Blijkbaar heb ik de trapper er weer verkeerd op gezet en kon dat kind niet normaal fietsen. Het is toch erg!!!!!!!!!! Nooit iets van gemerkt.
Dus snel naar huis en de fout hersteld. Lachend en zingend zijn we alsnog naar de kinderboerderij gefietst.

Als iemand trouwens weet hoe ik mijn links weer omhoog krijg??? Ze staan helemaal onderaan nu???? Help!!

5 reacties:

Tummetje zei

Dat kan je zelf verschuiven die links.

Hoop trouwens wel dat je je excuses hebt aangeboden aan die kleine meid. Zielig hoor.. :)

Nance zei

En dat arme kind maar haar best doen om goed te fietsen. Ik heb er toch weer smakelijk om gelachen.

Anoniem zei

Oh Oh ik hoor het al wel weer. Dat had je vader vroeger bij jouw moeten doen. Je weet toch dat dronken mensen en kinderen altijd de waarheid spreken. hahaha

Smitsky zei

Whahahaha, dat was bijna een bezoekje geweest aan de orthopeed (ofzo....)

Nu maar hopen dat ze er geen trauma aan overhoudt..

Blondie Power zei

geloof me.. voor de rest van haar leven getraumatiseerd... die durft nu en later nooit meer te zeggen, papa mijn licht is stuk...