zondag, april 22, 2007 |

Solex



Daar staat hij dan. Mijn eigen Solex. Ik denk dat ik hem liefkozend "Lex" ga noemen. Helemaal geprepareerd door pa. Nu snel de papieren in orde maken en dan gaan we de polder onveilig maken. Misschien maar even op MP snuffelen naar een lange leren jas en een pothelm.



Maar het grote nieuws van afgelopen weekend is natuurlijk mijn echte trots: Sil. In een keer heeft hij het te pakken en hij kan lopen. Niet alleen lopen, maar ook zelf opstaan! Met de handjes in de lucht stapt hij nu de hele dag. Prachtig.

4 reacties:

Tummetje zei

Wat geweldig!!!! Nu gaat Sil dus ook de polder onveilig maken net als zijn vader :)

Ik zie het me al zo voor me jij met zo'n lange leren jas en pothelm op een solex (lig hier al blauw van het lachen)

MissNonsens zei

Ik zie je voor me op je solex, hahahahahaa.

En wat geweldig he als kids ineens de geest kriijgen en gaan lopen. Een prachtig gezicht. Nu wordt het rennen voor paps en mams!

Smitsky zei

Super die Solex!!

Nog superder is dat kleine Sil daar zo stralen aan het lopen is!

Zie je binnenkort wel verschijnen op je Solex, toch?

The world according to El zei

Een echte solex, die had mijn oma vroeger ook, herinneringen!!
En die Syl, geweldig, dat is zo leuk als ze beginnen te lopen