woensdag, april 11, 2007 |

En het is weer woensdag

Geheel terecht krijg ik een opmerking over het feit dat het nog steeds maandag is. Het wordt dus weer tijd voor een nieuw blog.

Wat houd ons zoal bezig deze dagen. Natuurlijk hebben wij ook pasen gevierd en ik ben 4 dagen vrij geweest. Miranda moest beide paasdagen werken, maar we hebben toch een paar leuke dagen gehad.

Vrijdagavond zijn we nog met een stel collega's naar Lelystad geweest om daar onze bowl en lasergame kunsten weer te vertonen. Dit is gedeeltelijk gelukt. Het bowlen ging niet helemaal zoals gepland, maar met het lasergamen heb ik de schade weer ingehaald en menig collega heeft dan ook 10 minuten zijn pak voelen trillen van de rake schoten van mijn gun. Haha.

Daarnaast ben ik eigenlijk druk met het verkopen van pokersetjes. Ik heb er vorige week 4 gekocht. Eentje voor mijzelf en de rest voor de handel. Dit ging eigenlijk wel lekker en deze week heb ik er dan samen met R. nog 5 bijgekocht. Eentje voor hem en de rest weer voor de handel. Ik heb ze alvast op MP geplaatst in de hoop dat er reakties op komen natuurlijk. Aan het eind van deze week of begin volgende week krijg ik ze binnen en als het zo doorgaat, heb ik ze allemaal nog eerder verkocht dan dat ik ze binnen heb. Lachen toch! Eentje wou er zelfs 4 tegelijk kopen, maar hij had ze zaterdag al nodig. Helaas gaat dit niet lukken.

En dan aankomend weekend natuurlijk. De Harrelly's zijn dan al weer 35 jaar een gelukkig stel en we gaan met de familie een weekend naar America. In Limburg welteverstaan. Naar Centerparcs om helemaal compleet te zijn. De kids hier zijn al druk aan het aftellen en het is nu nog 2 nachtjes slapen voordat we eindelijk vertrekken. We hebben er zelf ook veel zin in. Lekker in het golfslagbad en bubbelen. Het gaat mooi weer worden, dus hebben we een bbq gepland voor zaterdag.

Vandaag nog even de laatste was erdoor jassen, morgen de koffers inpakken. Vrijdagmorgen alles in de auto. De kids om 12 uur van school halen, Boomer naar de oppas brengen. El heeft deze zware taak op haar genomen. Veel succes alvast, El! Ik hoop dat hij een beetje rustig is. Hier in huis valt het wel mee, maar we hebben geen idee hoe hij is als hij een weekendje gaat logeren. Maar dat komt vast wel allemaal goed.
Daarna Miranda ophalen, die tot 1 uur moet werken. Snel een broodje en de douche en dan hopen we rond 2 uur in de auto te zitten op weg naar een fantastisch weekend.

To be continued!

3 reacties:

Anoniem zei

Hier hebben we er ook allemaal al veel zin in. Ook de was erdoor jassen! wat is dat toch altijd een werk of niet! Nou tot snel liefs je zusje

The world according to El zei

Wij hebben er ook zin in, er wordt al reikhalzend uitgekeken naar boomer, eindelijk weer een
hond(je) al is het maar voor een weekend, veel plezier met z'n allen

Nance zei

Heel veel plezier van het weekend. En feliciteer je ouders ook even van me! 35 Jaar een hele mijlpaal.