zondag, april 01, 2007 |

Grijsheid

Vanmorgen wakker geworden, kijk ik in de spiegel en val bijna achterover van verbazing. Wat is het geval.

Ik ben in één nacht compleet grijs geworden. Hoe dit is gekomen is mij een raadsel. Dat ik langzamerhand grijs aan het worden ben, is me wel duidelijk. En ik vind het ook niet zo erg.

Maar dit.............

Heb de hele tijd op het internet gezocht of hier een verklaring voor is, maar ik kan niets vinden.

Moet er wel even aan wennen, maar we nemen het maar voor lief. Ben geen type die zijn haren gaat verven.

Schrik niet als je me tegen komt.

2 reacties:

Effe Uppen zei

Het zal wel een 1 april grap zijn, maar het kan echt!!!!!!!
Ik heb namelijk een kennis die echt in 1 nacht grijs is geworden, nadat zijn moeder was overleden.
Mocht het geen 1 april mop zijn, dan mijn excuses..... :)

The world according to El zei

1 april kikker in je bil, die er niet meer uit wil