donderdag, november 16, 2006 |

Tomorrow, tomorrow

Daar zijn we weer.

Er is weer veel gebeurd de laatste twee dagen.
Gisteren had ik mijn contractbespreking bij Marktplaats. Mijn tijdelijke contract loopt aan het eind van dit jaar af, dus het werd tijd om daar over te praten.
Ze zijn dik tevreden over mijn prestaties en ze hebben dan ook besloten om mij een vast contract voor onbepaalde tijd aan te bieden.
Nou, ik kan je zeggen dat dat een lekker gevoel is.
Natuurlijk weet je wel ongeveer waar je staat, hoe je in de groep ligt en hoe je presteert. En ik was er ook niet echt bang voor, maar het is toch fijn om te horen dat je werkzaamheden gewaardeerd worden en je een vast contract hebt.
Ik ben 1 januari dit jaar begonnen. Eigenlijk samen met Wilma. Ook zij heeft een vast contract gekregen, waarvoor natuurlijk mijn felicitaties. Vandaag hebben we dan ook samen getrakteerd.

Dan maar weer over het huisje.
Gisteren morgen ben ik er nog langs gereden en toen zag ik de deur open staan. Maar het regende en volgens mij waren de vorige bewoners aan het werk, dus ik ben niet naar binnen gegaan. De verwachting was dat we ergens volgende week wel een telefoontje zouden krijgen, dat het huis vrij is en dan een datum afspreken wanneer we samen het huis gaan inspecteren op eventuele gebreken en daarna aan de slag kunnen.

Nu kreeg ik vanmiddag een mailtje van Miranda. Ze hebben gebeld. Joepie.
Morgen om 10 uur kunnen we de sleutel ophalen om te gaan kijken. Daarna terug naar de woningbouw om het huurcontract te tekenen.
Dit betekent dat we morgen al kunnen beginnen!! Dat is toch wel weer heel snel. Niet verwacht. Maar daar zijn we wel blij mee. Zo hebben we mooi de tijd en hoeven we niet vlak voor kerst of zoiets te verhuizen.

Dus vanaf morgen loop ik weer ik mijn werkkloffie. Druk aan het klussen.
Super toch!!

De harrelly's (paps en mams) komen morgenmiddag kijken en dan gaan we een plan opzetten. Volgende week komen ze deze kant weer op om ons een weekje te helpen. We gaan dan ook hard aan het werk.

Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje voor vandaag.
Doei doei.

12 reacties:

Anoniem zei

Nou gefeliciteerd broer, ik ben woensdag vrij dus als ik je moet helpen kan ik dan jullie kant opkomen. je zegt het maar. veel liefs van je zusje.

Anoniem zei

Oh ja, de rest van het gezin natuurlijk ook gefeliciteerd. bijna vergeten oeps niet bewust hoor!

Effe Uppen zei

ben benieuwd hoe het gaat worden. Het is dichtbij, dus misschien kom ik binnenkort wel even een blik naar binnen werpen.

elbakero zei

Uiteraard is iedereen van harte welkom om een blik in onze woning te komen werpen. Mits wij niet van ons werk worden gehouden :-)

Smitsky zei

Gefeliciteerd met je vaste contract!

Het is je gegund!

Smitsky zei

Als Lies trouwens blikkies (die groene?) naar binnen gaat werpen dan kon het werk wel eens lang gaan duren ;-)

Nance zei

Gefeliciteerd! Met je contract en het huis natuurlijk. Als ze je van het werk houden dan geef je ze gewoon een kwast in handen. Kunnen ze onder het kletsen gelijk wat doen. :-)

Blondie Power zei

nou kijk maar uit.. als MS met blikkies gaat gooien en de supervisor begint er mee....

kiek moar uut..

En ehh:

a big welcome in the eBay family!
We are so glad that you will join us forever!!

MissNonsens zei

Gefeliciteerd met je contract!!!!
Je weet nu definitief waar je aan toe bent. En wat betreft dat huis,...... kijken mag, maar dan meteen iedereen aan het werk zetten inderdaad. Korte metten! (kun je ook sneller verhuizen!) :)
Veel klusplezier!

Anoniem zei

Hello, lieve kleine broertje.
Van harte gefeliciteerd met je vaste contract, we drinken er hier wel een op. En natuurlijk ook nog met je nieuwe huisje. Wanneer we moeten helpen verhuizen, horen we het wel. Dikke knuffel van je lieve kleine grote zus.

elbakero zei

Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reakties. Ik zie dat mijn zussen ook de weg naar de comments hebben ontdekt!

Simone zei

VAN HARTE GEFELICITEERD met je contract en huis!

En nu maar hard aan het werk he!
Dan kun je lekker kerst vieren in een nieuw stulpje