zaterdag, november 27, 2010 |

Shop till you drop


Gisteren is het gelukt om ongeveer driekwart van de benodigde cadeautjes binnen te halen.
En dat met de kids erbij. Eerst met zijn allen naar de Bart Smit en de kinderen uithoren. "Vind je dat leuk? Of dat?". Vervolgens naar een andere winkel lopen en je ineens nog iets bedenken. "Papa moet nog even naar die ene winkel, ik ben zo bij jullie!". Als een gek terug naar de Bart Smit, mandje volladen en afrekenen. Cadeautjes in de auto pleuren en buiten adem je weer bij de groep voegen.

Aan het eind van de kruistocht liepen we in de Intertoys. We moesten alleen nog schoencadeautjes kopen. Daar is het me zelfs gelukt om deze af te rekenen terwijl de rest nog in de winkel rondliep! Maar ik moet me wel beter concentreren. "Is het voor 5 december?" vraagt de kassiere aan me, terwijl er ook kids in de rij staan. "Ja, voor Sinterklaas inderdaad" zeg ik met mijn domme kop!

Straks gaat Sil naar een kinderfeestje (zijn eerste!) en hebben we weer even de tijd om de rest binnen te slepen. Dan zijn we voor dit jaar klaar.

Vraag me alleen af waar ik een mooie dubbele fietstas kan scoren......