zaterdag, november 13, 2010 |

Intocht en bowlingavond


Zojuist mijn meisje naar het werk gebracht, omdat ik vanochtend de winterbanden maar weer eens onder de Volvo ga monteren. Met dit weer is dat geen overdreven luxe!
Vanmiddag komt de goedheiligman weer aan in ons land en natuurlijk ook in Emmeloord. We gaan alleen naar de kade om hem te zien aankomen.
Vervolgens gaat de reis naar tukkerland, alwaar we vanavond ons jaarlijkse bowlingavondje met de vrinden gaan beleven. Heb er enorm veel zin in, lekker om weer even bij te kletsen met iedereen. Ik denk dat we dit nu inmiddels een jaar of 10 organiseren en ik heb nog nooit gewonnen, dus dat wordt ook eens een keer tijd. Ga mijn best doen.
Iedereen een goed weekend!

3 reacties:

Blondie Power zei

Hahaha.. wat waren er weer leuke pietjes bij hé.. hahaha..

Blondie Power zei

http://picasaweb.google.com/stepemmeloord/SintIntochtEmmeloord2010#5539363983667574690

je staat met Sil op de 5e foto..

Anoniem zei

hoorde al dat je inzet niet beloond werd!! volgend jaar beter.
Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben..
liefs Ellen