maandag, juni 14, 2010 |

Komkommertijd

Zo, dat was me het weekend wel weer. Vrijdagavond richting Bornerbroek, daar een korte pyjamaparty gehad met mijn zwagers.

Zaterdagochtend ging om 3.30 uur de wekker, want op de agenda stond een dagje zeevissen. De boot vertrok om 7.00 uur in Stellendam (ZH).

Het eerste uurtje ging wel lekker. Stukje varen, hengeltje uitgooien en hopen dat de makreel wil bijten.
De volgende uren waren iets minder. Af en toe waren de golven me te veel en dan is het standaard op zo'n boot dat je dan even over de reling hangt om de vissen een beetje bij te voeren. Ik was niet de enige. Sommigen waren niet eens meer in staat de hengel vast te houden. Ik noem geen namen, de foto zegt genoeg volgens mij :-).

Ach ja. Een lekker briesje op de kop. Heerlijk toch. Totdat je van de boot afkomt en je gezicht toch wel een beetje gaat gloeien. En dat wordt alleen maar erger en erger. Dus was het 's avonds tijd voor een beetje komkommerfrisheid. Sjonge jonge, wat was ik goed verbrand zeg.
Wederom zegt de foto genoeg.

Maar we zijn geen mietjes, want zondagochtend ging de wekker weer om 6.45 uur. Want er stond een wandeltocht van 40 km op het programma. Deze heb ik samen met Elles gelopen. Voor mij ging het eigenlijk wel lekker. Alleen de laatste kilometers begonnen mijn voeten een beetje te protesteren. Bij Elles ging het allemaal niet zo makkelijk, maar door mentale kracht heeft ze ook de 40 km volgemaakt. Klasse!
Wel moesten we een stuk door een soort natuurgebied waar de dieren vrij rondlopen. Wij adviseren u om minimaal 25 meter afstand te houden van de dieren, staat er bij de ingang. Geen probleem voor ons, maar dan moeten de dieren zich er ook aan houden:





3 reacties:

Blondie Power zei

tjemig Remco...

da's wel heel rood...

Nance zei

Ach gut dat ziet er wel heel zielig uit! Gelukkig is het al bijgetrokken.

The world according to El zei

Tja door al dat gekots leek je eerst nog behoorlijk bleek natuurlijk en dan op vaste grond komt de kleur weer terug.