zondag, juni 20, 2010 |

Rectificatie: Ke Nako

Geheel terecht ben ik er op gewezen dat het Ke Nako is. Ik zag het gisteravond ineens op de tv en iemand uut Grunn heeft het ook opgemerkt. Bedankt!

Wat zegt dat jochie toch elke keer?
Er zijn collega's die ten Napel horen, zelf dacht ik dat het Kenato was.
Maar vanavond kwamen we het dan eindelijk te weten. Het is Kenapo. En dat betekent:
"Het gaat beginnen".

Verder heb ook ik vandaag natuurlijk vaderdag gevierd. Vanochtend een ontbijt op bed gekregen van de kids en daarbij de zelfgemaakte presentjes. Ik kreeg een schilderij met een gedicht van Sil, een fles met zand, schelpen en een brief erin van Esmée en een gelamineerd uitgeknipt shirtje en mijn naam van Julian. Helemaal top!

Nu weer op de bank voor de volgende pot voetbal. Wat maken de favoriete landen het zichzelf toch allemaal lastig. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

1 reacties:

Anoniem zei

Het is Ke Nako zoek maar op
hier een link http://www.zuidafrika2010.net/index.php?option=com_content&view=article&id=253:township-2010-ke-nako&catid=65:township-2010&Itemid=103
groeten uut grunn