zaterdag, oktober 10, 2009 |

We schrijven 7.27 uur

en ik ben al een klein uurtje wakker. Heb zojuist mijn vrouw naar haar werk gebracht. In de auto kwamen we er achter dat dit haar laatste weekenddiensten gaan worden bij de Talmahof. Grappig.

Gisteren zijn we gelijk na het werk in de auto gestapt richting Bornerbroek. Mijn nichtje was jarig. Het was weer erg gezellig. Helaas moesten we gisteravond ook weer terug ivm werk van Miran en voetbal van Julian. In ieder geval vond onze jongste telg het wel gezellig om daar te blijven. Hij zag het wel zitten om te gaan logeren bij tante Marlon. Zo gezegd, zo gedaan. Hem daar achter gelaten en met de twee oudsten weer richting de polder.

Over een uurtje ga ik Julian bij de voetbal afzetten en in de tussentijd ga ik met Esmée boodschappen halen. De kasten zijn weer leeg. Als we klaar zijn, terug naar de voetbal om waarschijnlijk de tweede helft te kunnen zien. Dan naar huis, want Nederland moet volgens mij om een uur of half 11, 11 uur al voetballen tegen Australië.

Daarna komt mijn zusje die Sil dan weer meeneemt hiernaartoe. Om half 4 Miran weer ophalen en daarna gaan mijn zusje en ik wandelen. We zijn van plan om 15 km te gaan lopen. Zover heeft ze nog niet gelopen, dus ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Verwacht dat we rond half 7, 7 uur weer thuis zijn. Dan gaan we lekker eten met zijn allen en maken we er verder een gezellige avond van. Mijn zusje blijft hier een nachtje logeren. Gezellig!

Voor morgen hebben we nog niet veel in de planning, behalve dat ik in ieder geval iets langer in bed wil blijven liggen dan vandaag. We zien het wel.

Iedereen een goed weekend!

1 reacties:

Nance zei

Klinkt als weer een gezellig druk weekend. Veel plezier!